جراحی زیبایی شکممقالات

معرفی بهترین پزشک جراح لاغری شکم در تهران [5 ویژگی پزشک خوب]

عموما وزن هر فرد بر اساس شاخص توده بدنی یا BMI، سنجیده می‌شود، به زعم اینکه روی آوردن به رژیم و دیگر شیوه‌هایی که منجر به کاهش وزن می‌شوند، مهم و قابل احترامند اما گاه، فرد با هیچ کدام به نتیجه دلخواه نمیرسد و درنهایت تصمیم به جراحی می‌گیرد تا وزن را در محدوده نرمال قرار دهد. آمار ها حاکی از آن است که تعداد افراد درگیر با اضافه وزن بسیار زیاد است و دلایلی همچون سبک زندگی، کاهی فعالیت‌ها و مصرف افراطی غذا‌های فست‌فود، دائما آن را تشدید می‌سازد. در چنین شرایطی، ایده‌آل ترین راه، استفاده از تکنیک‌های جدید جراحی است، بدیهی است با انتخاب متد جراحی جهت کاهش وزن، یافتن یک کلینیک خوب برای جراحی لاغری، اولویت اصلی و یک نیاز اساسی است. آنچه به شما در معرفی بهترین پزشک جراح لاغری شکم در تهران، می‌کند، درنظر گرفتن ملاک‌هایی است که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

 

بهترین دکتر جراحی لاغری تهران

از جراح فعال در یک کلینیک خوب برای جراحی لاغری، انتظار می‌رود به‌عنوان بهترین دکتر جراح لاغری، ضمن تسلط بر شیوه‌های موجود برای جراحی لاغری، اگر مراجعه‌کننده کاندید خوبی برای عمل انتخابی نیست، آن را گوشزد کرده و روش جایگزینی برای جراحی وی برگزیند یا او را از عمل کردن منصرف نماید. بهترین دکتر جراحی لاغری تهران، بی‌شک پزشکی دلسوز و صادق است که به‌راحتی دردسترس بوده و ضمن انتخاب بهترین متد جراحی، فرد را صادقانه از عواثب و مزایای عمل پیش رو آگاه می‌سازد.

بهترین دکتر جراحی لاغری به عنوان پزشک مشغول در بهترین مرکز جراحی لاغری تهران، علاوه بر اینکه قادر به انجام جراحی لاغری با تمام شیوه‌های موجود است و جسم انسان را باارزش و محترم می‌داند، در مجهزترین بیمارستان، اجرای عمل را استارت می‌زند با مدرن‌ترین و جدیدترین دستگاه های جراحی، با هدف افزایش شانس موفقیت عمل و کاهش دوره نقاهت بگونه ای که مراجعه‌کننده در نهایت، راضی بوده و از نظر جسمی و روحی کاملا سالم باشد.

مطالب بیشتر: لیپوست لاغری شکم و پهلو

چرا جراحی لاغری، یک راه ایده‌آل و روشی پرطرفدار است؟

در جراحی لاغری به شیوه لاپاروسکوپی پیشرفته،  گوارش شخص مستقیما تحت تأثیر قرار می‌گیرد روشی که به حذف کالری‌های اضافه بدن کمک شایانی می‌کند از این‌رو شاهد کاهش وزن صعودی در افرادی هستیم که ماه‌ها و سال‌ها با معضل اضافه وزن همراه بوده و به عنوان راهی مؤثر جراحی لاغری را انتخاب کرده‌اند.

نکات مهم در هنگام انتخاب بهترین جراح لاغری

پیش از انتخاب بهترین جراح لاغری، ضمن پرس‌وجو بسیار و در کنار مشاهده نمونه کارهای پزشک که در ادامه بیشتر بدان خواهیم‌پرداخت، حتما تخصص جراح، تجربه وی و میزان موفقیت عمل‌هایش را زیر ذره بین برده و کاملا دقیق بررسی نمایید. بدیهی است جراحی لاغری، نیازمند جراحی حرفه‌ای است که دوره‌های تخصصی مربوطه را پشت سرگذاشته و در عمل چاقی، دستی بر آتش دارد، اغلب این جراحان، در رشته لاپاروسکوپی پیشرفته یا جراحی چاقی، دارای فلوشیپ و فوق تخصص هستند.

با مراجعه به یک کلینیک خوب برای جراحی لاغری، می‌توانید با چنین جراحانی، ارتباط بگیرید. لازم به توضیح است که دردسترس بودن پزشک جراح، دیگر فاکتور مهمی است که نیاز به بررسی دارد، چنین پزشکی عموما نه تنها در مطب که حتی درفضای مجازی نیز امکان پاسخگویی را فراهم می‌سازد و گاه ممکن است از طریق باکس‌های پرسش و پاسخ موقعیت ارتباط نزدیک با پزشک را فراهم نماید.

از طرفی، به‌عنوان بیمار، حق شماست که از شانس موفقیت عمل، تکنیک مورد استفاده در جراحی لاغری، عوارض، احتمال شکست عمل و دیگر فاکتورهای مهم آگاه باشید، راه رسیدن به پاسخ پرسش‌هایتان مشاوره حضوری است که بدان می‌پردازیم.

مطالب بیشتر: لاغری با دستگاه آر اف

مشاوره حضوری

مراجعه حضوری بهترین راه یافتن یک کلینیک خوب برای جراحی لاغری، به حساب می‌آید. مراجعه حضوری و دریافت مشاوره حضوری، بی اغراق، سریعترین و بهترین راه برای کشف بهترین مرکز جراحی لاغری تهران، است. علاوه بر این که با مشاوره حضوری، شما جراح را از نزدیک دیده و نگرانی‌ها و دغدغه‌ها را با او مطرح می‌سازید، پزشک نیز شرایط شما را از نزدیک میبیند، راهنمایی‌های لازم را ارائه می‌دهد و چنانچه روش راحت‌تری موجود باشد، آن را با شما در میان می‌گذارد.

به‌عنوان فردی که با چاقی دست به گریبان است، نیاز به صحبت و ارتباط با پزشک، شدیدا احساس می‌شود که تلاش شده از طریق مشاوره حضوری این مهم فراهم گشته و مراجع کننده تمام سؤالات و دغدغه‌هایش را از پزشک جراح جویا شود. ارتباط با دیگر بیماران مطب و افرادی که پیش از این، عمل لاغری را با جراح موردنظر تجربه کرده‌اند، از دیگر مزایای مشاوره حضوری در بهترین مرکز جراحی لاغری تهران، است. کافی است میزان رضایت آن‌ها را بسنجید یا نتیجه عمل را پس از چند ماه مشاهده کنید.

تجربیات و نظرات دیگران

قرار است بهترین مرکز جراحی لاغری تهران ، را بیابیم، بدیهی است در این مسیر سختگیر و حساسیم. از جمله  روش‌های کمک‌کننده استفاده از نظر افرادی است که توسط جراح موردنظر جراحی شده‌اند. استفاده از نظرات این اشخاص چه در فضای مجازی و چه زمان حضور در مطب، کمک شایانی می‌کند. می‌توان نظر آن ها را از طریق شبکه‌های اجتماعی جویا شد یا به هنگام حضور در مطب جراح، هم نتیجه عمل را از نزدیک دید و هم نظرشان را رو دررو جویا شد.

نتایج قبل و بعد از عمل

یکی از راه‌های  معرفی بهترین پزشک جراح لاغری شکم، مشاهده عکس‌هایی است که نتایج قبل و بعد از عمل را آشکار می‌سازد. نیل به این هدف از طریق مراجعه به وبسایت رسمی جراح و یا سر زدن به پیج وی در شبکه‌های اجتماعی علی‌الخصوص اینستاگرام ممکن است. تفاوت شخص جراحی شده از نظر وزنی، قبل و بعد از عمل به خوبی مهارت جراح و میزان موفقیت وی در جراحی لاغری را هویدا می‌سازد.

تخصص و تبحر پزشک

مرور تجارب دیگران نشان می‌دهد جراحی لاغری همانطور که گفته می‌شود بدون عارضه و بی‌خطر است ضمن اینکه درصد موفقیت آن بسیار بالا گزارش شده است. در جراحی لاغری، جراح تلاش می‌کند با کمک گرفتن از دو شیوه مهم، فرد را در رسیدن به وزن نرمال کمک کند. اسلیو معده و بای پس معده، نام این دو شیوه معروف است، که در سال‌های اخیر شدیدا مورد استقبال واقع شده و دائما بر طرفدارانش افزوده می‌شود.

تبحر پزشک، میزان تسلط وی بر این دو روش را برای جراحی لاغری نشان می‌دهد. جراح مشغول در بهترین مرکز جراحی لاغری تهران، چنانچه ماهر و دلسوز باشد، مزایا و معایب هر دو روش جراحی لاغری را برای مراجعه‌کننده تشریح می‌کند و علاوه بر اینکه نظر خود را به‌عنون یک پزشک برای مراجع شفاف‌سازی می‌نماید، به شخص اجازه تصمیم‌گیری داده و او را همراهی می‌کند تا در نهایت موفق به انتخاب بهترین شیوه جراحی لاغری شود. گفتنی است شیوه‌های موجود در یک کلینیک خوب برای جراحی لاغری، تنها به بای پس معده و اسلیو معده محدود نمی‌شود و دیگر راه های موجود از جمله بالون، باندینگ معده و غیره بریا لاغری موجودند که در صورت تمایل شخص و صلاحدید پزشک فعال در بهترین مرکز جراحی لاغری تهران، از چنین تکنیک هایی در جراحی لاغری استفاده خواهد شد.

از دیگر روش‌هایی که ما را خاطرجمع می‌سازد پزشک انتخاب شده، متبحر و متخصص است، تعداد عمل‌های انجام شده و شمار افرادی است که توسط وی تحت جراحی لاغری قرار گرفته‌اند، توجه به این مورد بیش از هرچیز سابقه و تجربه پزشک جراح را عیان می‌سازد و برای ما بسیار ارزشمند است.

مطالب بیشتر: اسلیو معده -مراحل، مزایا و عوارض در دراز مدت

مشاوره و پشتیبانی پس از عمل

در یک کلینیک خوب برای جراحی لاغری، علاوه بر اینکه دسترسی به جراح بعنوان یک رکن اساسی مورد توجه قرار می‌گیرد تا مراجع بی دردسر و بدون اتلاف وقت بتواند با جراح در ارتباط باشد، مشاوره و پشتیبانی پس از عمل در نظر گرفته شده، تا شخص پس از عمل به حال خود رها نشود و جراح انتخابی از این نظر نیز بی نقص باشد. درواقع جراحی لاغری، با رونمایی از متدهای مدرنی همچون لاپاروسکوپی پیشرفته و دستگاه‌های جدید، دیگر هرگز جراحی سخت و پیچیده‌ای نیست.

در لاپاروسکوپی پیشرفته، در وهله نسخت، سوراخ‌هایی جهت ورود میله های باریک به شکم فرد، ایجاد می‌شود، سپس جراح با ورود چنین میله‌هایی تلاش می‌کن جراحی را پیش برده و اسلیو معده را انجام دهد. در این روش، در غیاب باز کردن کامل شکم، جراحی لاغری انجام می گردد و پزشک تنها با اتکا بر کوچکترین سوراخ‌ها موفق به عمل چاقی می‌شود. با همه این‌ها، میزان موفقیت جراحی وابسته به مراقبت‌های پس از عمل و حتی راهنمایی‌هایی است که پیش از عمل لازم است در اختیار شخص گذاشته شود از جمله ورزش‌های مهم پیش از عمل یا رژیم هایی که فرد نیاز است قبل از جراحی رعایت کند، بنابراین یک عمل یکروزه نیست که به سادگی تمام شده و نیای به همراهی بیمار نباشد. پیش از جراعی لاغری، انجام آزمایشات مورد نیاز، ارزیابی‌های اولیه، ویزیت‌های دوره‌ای، بررسی وضعیت جسمی روحی بیمار و انتظارات وی از جراحی، همه و همه به دقت مورد بررسی واقع می‌شود.

مطالب بیشتر: لیپوساکشن

پشتیبانی بعد از عمل لاغری

پس از جراحی لاغری نیز تازه مراقبت‌های مهم آغاز می‌شوند، ارتباط با بیمار ترخیص شده، آگاهی و فالواپ وی،امری حائزاهمیت است و از بیمار انتظار می‌رود با رعایت تمام موارد گفته شده و مصرف به‌موقع داروهایی که پزشک نسخه کرده است، شانس موفقیت جراحی را افزایش دهد که تمام این موارد  توسط  پزشک مشغول در بهترین مرکز جراحی لاغری تهران، و تیم پشتیبانی آن بی نقص انجام می‌شود.

مطالب بیشتر: ابدومینوپلاستی

دکتر سعید شیرنگی

دکتر سید سعید شیرنگی پس از اخذ مدرک دکترای پزشکی عمومی در سال 1384 از دانشگاه علوم پزشکی ایران، در سال 1388 دکترای تخصصی جراحی عمومی را از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت نمودند و سپس در سال 1394 با مدرک دکترای فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فارغ التحصیل گردیدند. دکتر سید سعید شیرنگی فوق تخصص جراحی پلاستیک در کرج مشغول فعالیت بوده و خدمات درمانی و زیبایی به بیماران ارائه می نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *