جراحی بینیمقالات

معرفی بهترین جراح بینی در سعادت آباد تهران

اگر به دنبال بهترین جراح بینی در سعادت آباد تهران می گردید به کلینیک دکتر سعید شیرنگی مراجعه کنید. دکتر شیرنگی یکی از بهترین جراحان بینی در تهران است و برای دریافت نوبت می‌توانید با شماره 09108822057 – 02188596617 در ارتباط باشید. همچنین می‌توانید به صورت حضوری به کلینیک به آدرس تهران – سعادت آباد – بلوار فرحزادی -انتهای خیابان عباسی اناری نبش پاکنژاد پلاک ۵۱ طبقه ۳ واحد ۱۰ مراجعه کنید.

پیدا کردن بهترین جراح بینی در تهران کار آسانی نیست و در واقع یک مسئله چالش برانگیز و حساس برای هر کسی است که قصد عمل زیبایی بینی و یا ترمیمی را دارد. بینی باتوجه به قرار گرفتن در مرکز صورت و همچنین نقش بسیار مهمی که در تنفس دارد، همیشه در مرکز توجه قرار داشته است. برای انتخاب پزشک، راه‌های زیادی وجود دارد؛ به عنوان مثال برخی از سایت‌های اینترنتی معمولا به معرفی بهترین جراح بینی طبیعی و فانتزی می‌پردازند.

برای اطلاع از هزینه و مشاوره رایگان با کلینیک دکتر سعید شیرنگی تماس حاصل فرمایید.

09108822057

بهترین جراح بینی در سعادت آباد

درخواست مشاوره تخصصی جراحی بینی با دکتر سعید شیرنگی

"*" indicates required fields

در همین راستا بسیاری از مراجعه کنندگان این پزشکان نیز در همان سایت یا دیگر شبکه‌های اجتماعی، تجربیات خود را در مورد عمل ترمیم بینی یا زیبایی خود نزد آن پزشک با دیگران در میان می‌گذارند. در حالت کلی، امروزه فضای مجازی کمک زیادی به آسان شدن انتخاب‌ها کرده است. ما نیز در این مقاله قصد داریم بهترین دکتر جراح بینی در کرج را به شما زیباجویان عزیز معرفی نماییم.

چگونه یک پزشک خوب برای عمل بینی انتخاب کنیم ؟

انتخاب یک متخصص

به دنبال متخصصی بگرديد كه در جراحي پلاستيك، جراحي دهان، فك و صورت يا جراحي گوش و بيني و حلق مهارت داشته باشد. معمولا در ایران متخصصین گوش و حلق و بینی و فوق تخصص جراحی پلاستیک اجازه انجام جراحی بینی گوشتی و یا استخوانی را به صورت زیبایی یا ترمیمی دارند.

پزشکی را انتخاب کنید که فعال باشد

جهت انتخاب پزشک خوب برای جراحی زیبایی بینی، باید به دنبال جراحی باشید که به طور منظم جراحی زیبایی بینی را انجام دهد. فعال بودن پزشک باعث می‌شود ریسک کار وی حین عمل پایین بیاید و همچنین نتایج نهایی کار او، بدون نقص جلوه کند.

انتخاب پزشک خوب برای عمل بینی

جراحی بینی گوشتی تخصص می‌خواهد

ویژگی دیگر دکتر خوب برای عمل بینی به ویژه بینی‌های گوشتی، داشتن تجربه زیاد در عمل جراحی بینی گوشتی است. بینی گوشتی به دلیل پوست ضخیم و استخوان و غضروف نرم، یکی از سخت‌ترین جراحی‌های عمل بینی می‌باشد.

پزشکی را انتخاب کنید که در شهر محل زندگی شما هستند

به عنوان مثال اگر در پایتخت یا اطراف آن زندگی می‌کنید، یک دکتر خوب برای عمل بینی در سعادت آباد تهران انتخاب نمایید. پزشک‌های پروازی گاهی ممکن است در اثر خستگی، نتوانند آن‌طور که باید، روند جراحی را پیش ببرند.

تجربه بالای پزشک از نکات بسیار ضروری است

یک پزشک خوب، تجربه معالجه بیمارانی با شرایط خاص را دارد و جراحی او در بیمارستان یا مرکز جراحی خود، به نتایج عالی و ایمن منتهی می‌شود.

پزشکی را انتخاب نمایید که در صورت نیاز به عمل ترمیمی، بیمه شما را بپذیرد

اگر به دلیل نقوص بینی، قصد انجام جراحی را دارید، باید بدانید که بیمه‌گذار شما قسمتی از هزینه درمان را پرداخت می‌کند. بنابراین جهت کاهش هزینه‌ها، بهتر است نزد پزشکی بروید که طرف قرارداد با بیمه‌گذار شما باشد.

معرفی پزک خوب برای عمل بینی و ترمیم بینی

اخلاق و رفتار خوب پزشک، موجب آرامش شما می‌شود

یکی دیگر از نکات مهم برای انتخاب پزشک خوب، انتخاب آن دسته از پزشکانی است که با وجود داشتن مراجعین زیاد، اخلاق حرفه‌ای و آرام را رعایت می‌کنند. برخوردهای آرام و غیر تنش‌زای پزشک، می‌تواند موجب افزایش رضایت، آرامش و کاهش استرس شما قبل از عمل شود.

هر پزشکی که هزینه بیشتری می‌گیرد، الزاما کار بهتری ندارد

حدود قیمت جراحی بینی در ایران کاملا مشخص نیست و هر جراح نسبت به شرایط اختصاصی خود، هزینه‌های متفاوتی دارد. در این بین برخی از پزشکان که از قضا تجربه چشمگیر و یا ابتکار لازم را برای عمل بینی ندارند، قیمت‌های نجومی را برای این جراحی اعلام می‌کنند. توجه داشته باشید که هر پزشکی که هزینه بیشتری می‌گیرد، الزاما کار بهتری ندارد.

ویژگی های بهترین دکتر عمل بینی
  1. داشتن گواهی تخصصی
  2. فعالیت در کلینیک معتبر
  3. داشتن سابقه و شهرت زیاد در این زمینه
  4. رضایت متقاضیان قبلی
  5. داشتن اخلاق حرفه‌ای در کار
اهمیت انتخاب بهترین متخصص
  1. رسیدن به نتیجه دلخواه از عمل بینی
  2. انتخاب روش مناسب برای عمل
  3. جلوگیری از بروز عارضه جدی
  4. کاهش دوره نقاهت و افزایش سرعت ریکاوری بدن
معرفی دکتر سعید شیرنگی دکترشیرنگی فوق تخصص جراحی پلاستیک، یکی از بهترین متخصصان در زمینه عمل زیبایی بینی در سعادت آباد تهران هستند که عمل بینی با جراحی و با روش‌های غیر تهاجمی را انجام می‌دهند.

دکتر خوب برای جراحی بینی چه کسی است؟

  1. پزشک خوب برای جراحی زیبایی بینی، دکتری است که در وهله اول، سلامتی و کیفیت تنفس شما را فدای زیبایی نکند. بسیار مهم و ضروری است که فرد پس از پایان جراحی بینی استخوانی یا گوشتی خود بتواند به راحتی اکسیژن را از بینی‌ فرو ببرد (دم) و سپس آن را بدون تولید صدای اضافه از بینی، هوا را خارج نماید (بازدم). در واقع مراحل تنفس باید به طور منظم و بدون ایراد انجام شود. گاهی اوقات، برخی از پزشکان برای ایجاد نمای باریک و فانتزی بینی، مجاری تنفسی را بیش از حد معمول باریک می‌کنند.
  2. دومین ویژگی یک پزشک ماهر، این است که بتواند فاصله بین بینی تا لب بالا را تا حد ممکن حفظ کند و موجب طولانی شدن این فضا نشود.
  3. حفظ اندازه و شکل نهایی بینی متناسب با اندازه و فرم صورت افراد نیز از دیگر شاخصه‌های یک پزشک باتجربه است. دکتر سعید شیرنگی، فوق تخصص جراحی پلاستیک، با داشتن سال‌ها تجربه جراحی موفق، یکی از برجسته‌ترین پزشکان جراحی بینی هستند که با آنالیز دقیق حالت کلی صورت مراجعین، بهترین فرم ممکن را نسبت به شکل اصلی بینی، حالت صورت و میزان انحراف، به آن‌ها هدیه می‌دهند.

عمل ترمیم بینی نیازمند یک جراح دقیق و باتجربه است

تیغه بینی یا سپتوم، دیواره نازک استخوانی و غضروفی است که سوراخ‌های راست و چپ بینی را از هم جدا می‌کند. وقتی این تیغه به یک طرف متمایل شود، انحراف بینی به وجود می‌آید که می‌تواند در تنفس اختلال ایجاد کند. قوز بینی نیز در صورتی به وجود می‌آید که یک بدشکلی در محل اتصال ناحیه استخوانی و ناحیه غضروفی بینی به وجود بیاید. ترمیم انحراف و یا برداشتن قوز بینی با جراحی بینی، کار هر پزشکی نیست و تجربه زیاد، مهارت و سابقه درخشانی را می‌طلبد. به این ترتیب نباید جراحی‌های ترمیمی و اصلاحی خود را به دست پزشکان ناشناس و یا کم سابقه‌ای بسپارید که نتایج بعد از عمل را به خطر بیاندازند و شما را در معرض انواع عوارض جانبی این جراحی قرار دهند. پزشک خوب برای جراحی زیبایی بینی کسی است که با آناتومی بینی و تمامی مشکلات و ناهنجاری‌های این عضو مهم صورت، آشنا باشد.

دوران نقاهت پس از عمل نزد یک پزشک ماهر

دوران نقاهت بعد از عمل زیبایی بینی، در هر فرد نسبت به فرد دیگر متفاوت است. همچنین نحوه عمل یک جراح، می‌تواند این دوره را کوتاه و کم آزار و یا بالعکس کند. به همین دلیل است که برخی افراد بعد از عمل دچار درد و عوارض جانبی زیادی می‌شوند و برخی دیگر نه. اگر یک پزشک خوب برای جراحی زیبایی بینی خود انتخاب کنید، دوران نقاهت را با کمترین مشکل خواهید گذراند. در حالت کلی، عوارض زیر طی نقاهت ممکن است در افراد به وجود بیاید. لازم به ذکر است که هر چه تجربه پزشک کم‌تر باشد، میزان این عوارض شدیدتر خواهند بود:

  1. در بیشتر موارد، پانسمان داخلی 1 الی 7 روز پس از جراحی در جای خود باقی می‌ماند. پزشک همچنین برای محافظت و پشتیبانی از آتل، بینی را چسب می‌زند. معمولاً یک هفته بینی را گچ یا آتل می‌بندند.
  2. دوره نقاهت عمل بینی استخوانی حدود 2 هفته می‌باشد. البته این زمان در هر شخص نسبت به دیگری متفاوت است. بنابراین ضروری است که طی این دوره توصیه‌های پس از جراحی که توسط پزشک گوشزد شده است را مو به مو انجام دهید.
  3. بینی شما ممکن است به دلیل تورم یا به دلیل وجود تامپون‌ که در داخل آن قرار گرفته‌ است، تا مدتی دچار گرفتگی شوند.
  4. خونریزی جزئی و تخلیه مخاط و خون برای چند روز پس از جراحی بینی استخوانی یا پس از برداشتن پانسمان، معمول است.

جراحی بینی توسط دکتر شیرنگی

ما در این مقاله سعی نمودیم که با اشاره به نکاتی مهم، به معرفی بهترین جراح بینی طبیعی در سعادت آباد تهران بپردازیم. یک بینی زیبا و بی نقص، منجر به افزایش اعتماد به نفس افراد می‌شود. اگر از ظاهر بینی خود راضی نیستید و قصد ترمیم آن را دارید، برای رزرو نوبت مشاوره با دکتر شیرنگی فوق تخصص جراحی پلاستیک که به عنوان بهترین دکتر بینی در تهران شناخته می‌شوند، می‌توانید با مطب اختصاصی ایشان به شماره تلفن 09108822057 تماس حاصل فرمایید. ایشان صرفا زیبایی را برای جراحی مدنظر قرار نمی‌دهند و در واقع هدف ایشان، به ارمغان آوردن زیبایی در قالب سلامتی زیباجویان عزیز می‌باشد.

اهمیت انتخاب بهترین دکتر جراحی بینی

یکی از موضوعات بسیار مهم در زمینه انجام جراحی زیبایی بینی، انتخاب متخصص است. به جرات می‌توان گفت ۸۰ درصد نتیجه این جراحی، به عملکرد متخصص بستگی دارد و مابقی آن تحت کنترل عملکرد شما در دوره نقاهت خواهد بود. بنابراین با توجه به اینکه ظرافت عمل جراح نتیجه چشمگیری بر روی زیبایی صورت شما بعد از عمل رینوپلاستی می‌گذارد، حتماً در انتخاب آن باید بیشتر دقت کنید. انتخاب بهترین دکتر جراحی بینی از چند منظر اهمیت دارد:

  1. بار‌ها با مراجعه‌کنندگان زیادی برخورد داشته‌یام که به خاطر اعتماد قبلی خود به پزشکان تازه کار و یا متخصصانی که مهارت خوبی در انجام جراحی بینی نداشته‌اند، حتی زیبایی قبلی چهره خود را از دست داده و فرم بینی آن‌ها به شدت دچار مشکل شده است. در همین زمان است که شما به اهمیت انتخاب بهترین جراح بینی پی خواهید برد. یک خطای متخصص نه تنها می‌تواند بر روی نتیجه این عمل از نظر زیبایی تأثیر بگذارد بلکه حتی ممکن است آسیب‌هایی را به ساختار بینی شما وارد کند که نیاز به چند جلسه درمان خواهد داشت.
  2. دلیل دیگر برای دقت در انتخاب بهترین متخصص عمل زیبایی بینی، انتخاب روش درمانی مناسب است. در صورتی که شما بتوانید به یک پزشک مجرب، حرفه‌ای و مشهور که سابقه زیادی در انجام این عمل زیبایی دارد مراجعه کنید، بعد از عکس‌برداری‌های لازم متخصص به خوبی می‌تواند تشخیص دهد که براساس شدت ناهنجاری موجود در بینی، کدام یک از روش‌های درمانی برای شما مناسب‌تر هستند. در حالی که پزشکان تاره کار ممکن است در این زمینه دچار خطا شده و به همین دلیل هزینه و وقت شما هدر خواهد رفت.
  3. از دیگر دلایل اهمیت انتخاب بهترین جراح بینی می‌توان به این موضوع اشاره کرد که شاید بینی شما هیچ عیبی نداشته و تناسب بسیاری عالی بین تمامی اعضای صورت برقرار باشد اما شما تنها تحت تأثیر سلبریتی‌ها یا دوستان خود تصمیم گرفته‌اید عمل زیبایی بینی را انجام دهید. یک متخصص حرفه‌ای که به اصول اخلاقی کار خود پایبند است به خوبی می‌داند که رضایت مراجعه‌کننده و حفظ سلامتی و زیبایی او از اهمیت بیشتری برخوردار است. به همین دلیل بدون در نظر گرفتن منافع خود، سعی می‌کند با شما کاملاً منطقی صحبت کرده و حتی‌المقدور شما را از انجام این عمل زیبایی منصرف کند.

منبع
mayoclinic

دکتر سعید شیرنگی

دکتر سید سعید شیرنگی پس از اخذ مدرک دکترای پزشکی عمومی در سال 1384 از دانشگاه علوم پزشکی ایران، در سال 1388 دکترای تخصصی جراحی عمومی را از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت نمودند و سپس در سال 1394 با مدرک دکترای فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فارغ التحصیل گردیدند. دکتر سید سعید شیرنگی فوق تخصص جراحی پلاستیک در کرج مشغول فعالیت بوده و خدمات درمانی و زیبایی به بیماران ارائه می نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *