جراحی بینیمقالات

جراحی بینی گوشتی (تشخیص، هزینه و فیلم واقعی از عمل بینی گوشتی)

جراحی بینی گوشتی یکی از چالش برانگیزترین انواع جراحی بینی است که سوالات و ابهامات زیادی در مورد آن بین زیباجویان وجود دارد. بسیاری از افراد عقیده دارند که نتایج نهایی بعد از عمل بینی گوشتی، باب میل آن‌ها نخواهد بود و به فرم ایده آلی که می‌خواستند، نمی‌رسند. مهم‌ترین نکته در مورد رسیدن به نتیجه دلخواه، نوع و نحوه جراحی بینی گوشتی و سن فرد برای جراحی می‌باشد. از این رو باید بهترین سن برای عمل بینی گوشتی را شناسایی کرد و بعد از آن به یک پزشک حاذق و باتجربه در حیطه رینوپلاستی گوشتی مراجعه کرد.

بدیهی است که هنر دستان یک پزشک می‌تواند غیر ممکن‌ها را ممکن سازد و افراد را به ایده آل‌هایشان برساند. شما در این مقاله در مورد نحوه تشخیص بینی گوشتی ، سن جراحی بینی گوشتی، مراقبت‌های بعد از عمل بینی گوشتی و قیمت جراحی بینی گوشتی  اطلاعات کاملی را کسب خواهید کرد.

اینفوگرافی جراحی بینی گوشتی
اینفوگرافی جراحی بینی گوشتی

برای دریافت مشاوره رایگان و دریافت نوبت با مشاورین زیبایی ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09108822057
آدرس صفحه اینستاگرام دکتر سعید شیرنگی

ویژگی بینی گوشتی چیست؟

برخی از افراد تفاوت بینی گوشتی و بینی استخوانی را نمی‌دانند، در صورتی که نحوه تشخیص بینی گوشتی بسیار آسان است. بینی گوشتی معمولاً پوستی ضخیم و محکم همراه با غضروف‌هایی ضعیف دارد و بیشتر در مردان شایع می‌باشد. علاوه بر این ویژگی‌ها، نوک یک بینی گوشتی اغلب نرم و گوشت دار است که گاهی به سمت پایین متمایل می‌شود. پره‌های بینی گوشتی به طور معمول باز و ضخیم هستند؛ با این حال این ویژگی همه گیر نیست، چه بسا اینکه برخی از افراد داری بینی گوشتی، پره‌های بینیشان محو است. ولی به طور کلی، بینی‌هایی که به اصطلاح پفی و بزرگ هستند، جزء بینی‌های گوشتی به شمار می‌روند.

جراحی بینی گوشتی طبیعی

جراحی بینی گوشتی روی بینی انجام می‌شود که دارای پوستی ضخیم و سوراخ های باز در پوست باشد. با استفاده از این روش نوک بینی گوشتی بیمار بالا رفته و غضروف بینی تقویت می‌شود. فرآیند کلی عمل بینی گوشتی در مردان تفاوت چندانی با عمل بینی گوشتی در زنان ندارد و معمولا تنها تفاوت آن‌ها فرم نهایی بینی خواهد بود. در گذشته، جراحی زیبایی بینی گوشتی اغلب به برداشتن غضروف بینی منتهی می‌شد که گاهی باعث فرورفتگی و ایجاد زخم بر روی پوست بینی می‌شد و تعادل و ظاهر طبیعی بیمار را به طور کلی به هم می‌ریخت. اما اکنون با وجود دنیای بزرگ مجازی، به راحتی می‌توان قبل از انتخاب یک پزشک برای جراحی بینی گوشتی ، نمونه کارهای وی را در صفحات مجازی وی مشاهده کرده و سپس تصمیم نهایی را گرفت.

بهترین جراح بینی در کرجبهترین جراح بینی گوشتی در ایران

جراحی بینی گوشتی طبیعی نوعی از انواع جراحی بینی (رینوپلاستی) است که با توجه به سختی این عمل، به مهارت و تجربه بالای جراح نیاز دارد. تفاوت جراحی بینی گوشتی نسبت به عمل بینی استخوانی این است که، بینی‌های گوشتی پوست ضخیم و سفتی دارند و از این رو جراحی بینی گوشتی با پوست ضخیم ، بسیار حساس است و توانایی بالای جراح را می‌طلبد. بنابراین مهم‌ترین نکته برای دست یافتن به نتیجه دلخواه، نوع و نحوه عمل زیبایی بینی گوشتی و سن فرد برای جراحی می‌باشد. از این رو باید بهترین پزشک جراحی بینی گوشتی را با انجام تحقیقات و پرس و جو پیدا نمود و بعد از دیدن نمونه کارهای وی، برای انجام عمل بینی گوشتی اقدام کرد.

بدیهی است که هنر دستان یک پزشک می‌تواند غیر ممکن‌ها را ممکن سازد و افراد را به ایده آل‌هایشان برساند. ما دکتر سعید شیرنگی فوق تخصص جراحی پلاستیک را به عنوان بهترین جراح بینی گوشتی در کرج ، به شما معرفی می‌کنیم؛ ایشان در وهله اول سلامتی و تناسب اعضای صورت شما را در نظر می‌گیرند و با بهره گیری از سابقه درخشان خود در امر جراحی بینی گوشتی، عملی بدون درد و راحتی را خواهید گذراند.

جراحی بینی گوشتی مردانه

نکته مهم در مورد عمل بینی گوشتی

در ابتدا فردی که بینی گوشتی یا نوک بینی گوشتی دارد باید توسط پزشک متخصص معاینه شود تا  صلاحیتش برای انجام عمل بینی گوشتی، تایید شود. مشاوره با جراح، اطلاعات ارزشمندی را در اختیار فرد قرار می‌دهد، خصوصاً برای کسی که می‌خواهد در مورد جراحی بینی گوشتی اطلاعات جامعی داشته باشد. دکتر شیرنگی (فوق تخصص جراحی بینی گوشتی) در جلسه مشاوره، ویژگی‌های بینی و صورت فرد و همچنین سابقه پزشکی وی را بررسی می‌کند. اگر فرد واجد شرایط جراحی بینی گوشتی باشد، نوبت عمل را تعیین و آزمایشات و عکسبرداری‌های خاصی را درخواست می‌کنند. گاهی پیش می‌آید که به افراد بعد از معاینه توسط پزشک، پیشنهاد شود که دست به بینیشان نزنند، زیرا ممکن است نتیجه نهایی باب طبعشان نباشد یا در برخی موارد، باعث ایجاد مشکلاتی در تنفسشان شود. بنابراین با پزشکی قرار ملاقات بگیرید که صمیمانه و با صداقت، بهترین توصیه‌ها را به شما کند.

روش‌های شناسایی بینی گوشتی مراحل انجام عمل بینی گوشتی مزایا نتایج و دوره نقاهت
– داشتن پوستی ضخیم و محکم همراه با غضروف‌هایی ضعیف.

– نوک بینی اغلب نرم و گوشت دار و گاهی رو به پایین.

– دارای پره‌های بینی به طور معمول باز و ضخیم.

– بینی‌های به اصطلاح پفی و بزرگ.

– انجام مشاوره قبل از عمل.

– انجام آزمایشات لازم قبل از عمل.

– تزریق داروی بیهوشی یا بی‌حسی موضعی.

– ایجاد یک برش کوچک در قسمت بینی خارجی یا داخلی بینی.

– استفاده از غضروف‌های عمق بینی یا گوش در صورت نیاز و یا استفاده از غضروف دنده یا سایر استخوان‌ها برای تغییرات بزرگتر.

– اصلاح کجی یا انحراف بینی جهت بهبود تنفس.

– بازگرداندن پوست و بافت بینی پس از اعمال تغییرات لازم به جای خود.

– بخیه ناحیه برش داده.

– آتل‌بندی بینی و پانسمان.

– انتقال به بخش ریکاوری پس از عمل.

– ماندن در بیمارستان از چند ساعت تا 24 ساعت بسته به شرایط بیمار.

– کوچک شدن سایز بینی.

– زیبایی ظاهری و افزایش اعتماد بنفس.

– رفع افتادگی بینی و یا نوک رو به پایین بینی گوشتی.

– رفع مشکلات تنفسی.

 

– ایجاد تورم و کبودی.

– احتمال خونریزی در صورت عدم رعایت نکات مراقبتی.

– برداشتن آتل بعد از 3 روز الی 1 هفته.

– خونریزی جزئی و تخلیه مخاط و خون برای چند روز پس از برداشتن پانسمان.

– بهبود تورم بعد از چند هفته الی چند ماه.

– مشاهده نتیجه نهایی پس از یک الی دو سال.

– بازگشت به زندگی عادی و انجام فعالیت‌های روزمره پس از گذراندن 2 هفته دوره نقاهت.

روش‌های عمل بینی گوشتی کدام است؟

  • جراحی بینی گوشتی را با انجام بی حسی موضعی یا بیهوشی عمومی شروع می‌کنند، در واقع انتخاب بیهوشی بستگی به میزان پیچیده بودن جراحی و ترجیح جراح دارد. قبل از جراحی با پزشک خود مشورت کنید که کدام نوع بیهوشی مناسب شماست.
  • سپس از طریق یک برش کوچک در قسمت بینی خارجی یا داخلی بینی (بستگی به نحوه جراحی هر پزشک دارد) و بین سوراخ های بینی ایجاد می‌شود. جراح به احتمال زیاد استخوان و غضروف‌های زیر پوست را تنظیم می‌کند.
  • در مرحل بعد جراح می‌تواند بسته نیاز، اقدام به برداشتن یا افزودن غضروف یا استخوان کند و از چند طریق شکل استخوان بینی یا غضروف آن را تغییر دهد.
  • برای اعمال تغییرات کوچک، جراح ممکن است از غضروف‌های عمق بینی یا گوش فرد استفاده کند. اما برای تغییرات بزرگ، از غضروف‌های دنده یا استخوان سایر قسمت‌های بدن او استفاده خواهد کرد.
  • اگر دیواره بین دو طرف بینی (تیغه بینی) خم یا کج (منحرف) باشد، جراح می‌تواند برای بهبود تنفس، آن را نیز اصلاح نماید.
  • پس از پایان دادن به تغییرات، پزشک پوست و بافت بینی را به جای خود باز می‌گرداند و برش‌های بینی را بخیه می‌زند و آن را گپ میگیرند یا آتل می‌بندند.
  • بعد از جراحی، شما را به بخش ریکاوری خواهند برد و در آنجاست که به هوش خواهید آمد. ممکن است بلافاصله بعد از جراحی مرکز را ترک کنید، اما اگر مشکلات خاصی داشته باشید، احتمال دارد که یک شب را بستری شوید.

مطالب بیشتر: تغذیه مناسب بعد از عمل بینی

 روش‌های عمل بینی گوشتی کدام است؟

بهترین روش عمل بینی گوشتی

در روش جراحی بینی گوشتی طبیعی ، نوک بینی فرد را با ابزارهای خاص بالا برده و غضروف آن را تقویت می‌کنند. در گذشته این جراحی تنها با تغییر گوشت بینی و حذف چربی‌های آن صورت می‌گرفت که نتیجه آن نارضایتی اغلب بیماران از جراحی می‌شد. اما آنچه امروزه توانسته رضایت بالای متقاضیان را به خود اختصاص دهد، تغییر تکنیک و تمرکز آن بر تغییر ساختار استخوان بینی است که به دو حالت جراحی باز و جراحی بسته قابل انجام می‎باشد.

  • جراحی بینی بسته: روشی است که طی آن، جراح برش‌هایی را درون سوراخ های بینی ایجاد می‌کند و جراحی آغاز می‌شود. جراحی بسته بینی، در نهایت جای زخم بارزی را در زیر بینی ایجاد نمی‌کند و باعث طبیعی جلوه دادن بینی فرد می‌شود.
  • جراحی بینی باز: همان روش معمول برای انجام عمل بینی گوشتی است که طی آن یک برش سراسری در زیر پره‌های بینی تا مرز بین دو بینی ایجاد می‌شود و بعد از بالا بردن مناسب پوست، ایرادات بینی توسط پزشک برطرف می‌شود.

تکنیک مورد استفاده در جراحی بینی گوشتی

در خصوص تکنیک های مورد استفاده در جراحی بینی گوشتی دکتر سعید شیرنگی (فوق تخصص جراحی بینی گوشتی) این گونه توضیح می دهند که،آنچه امروزه برای ایجاد نتیجه دهی مطلوب در این جراحی صورت می گیرد، تمرکز بر تقویت استخوان میانی بینی است. همانطور که در  قسمت ویژگی های این نوع بینی اشاره کردیم، به دلیل برخورداری بینی گوشتی از تیغه ضعیف امکان برگشت بینی پس از جراحی بسیار بالا است. در گذشته این جراحی تنها با تغییر گوشت بینی و حذف چربی های آن صورت می گرفت که نتیجه آن شد نارضایتی اغلب بیماران از جراحی و در مواقعی انجام جراحی های ترمیمی بینی  اما آنچه امروزه توانسته رضایت بالایی را در این نوع جراحی کسب کند، تغییر تکنیک و تمرکز آن بر تغییر ساختاری استخوان بینی بوده است.

مطالب بیشتر: آلرژی و عمل بینی

جراحی بینی استخوانی

مراقبت‌های بعد از عمل بینی گوشتی چیست؟

  • بعد از جراحی بینی گوشتی برای کاهش خونریزی و تورم باید در رختخواب استراحت کنید و سرتان را بالاتر از سینه نگه دارید.
  • از انجام فعالیت‌های سنگین مانند ایروبیک و آهسته دویدن خودداری کنید.
  • بینی خود را باد نکنید و حتی الامکان از عطسه کردن پرهیز کنید.
  • از حالت‌های شدید چهره مانند لبخند زدن یا خندیدن زیاد پرهیز کنید.
  • دندان های خود را به آرامی مسواک بزنید تا حرکت لب بالایی شما محدود شود.
  • لباسی بپوشید که جلوی آن باز و دکمه‌ای باشد. لباس‌هایی مانند پیراهن یا یقه اسکی را روی سر خود نکشید.
  • برای جلوگیری از فشار روی بینی، حداقل چهار هفته بعد از جراحی عینک یا عینک آفتابی را روی بینی خود قرار ندهید.

دوران نقاهت پس از عمل زیبایی بینی گوشتی

  • بینی شما ممکن است به دلیل تورم یا به دلیل وجود تامپون‌ که در داخل آن قرار گرفته‌اند، تا مدتی دچار گرفتگی شوند.
  • در بیشتر موارد، پانسمان داخلی 1 الی 7 روز پس از جراحی در جای خود باقی می‌مانند. پزشک همچنین برای محافظت و پشتیبانی از آتل، بینی را چسب می‌زند. معمولاً یک هفته بینی را گچ یا آتل می‌بندند.
  • خونریزی جزئی و تخلیه مخاط و خون برای چند روز پس از جراحی بینی گوشتی یا پس از برداشتن پانسمان معمول است.
  • دوره نقاهت عمل بینی گوشتی حدود 2 هفته می‌باشد، البته این زمان در هرشخص نسبت به دیگری متفاوت می‌باشد. لازم است طی این دوره توصیه‌های پس از جراحی بینی گوشتی که توسط پزشکتان گوشزد شده است را مو به مو انجام دهید.

مطالب بیشتر: هزینه عمل بینی

بهترین سن برای جراحی بینی گوشتی

تمام جراحان توصیه می‌کنند که افراد در سنین بین 18 تا 50 سال برای انجام جراحی بینی گوشتی طبیعی یا نیمه فانتزی اقدام کنند. علت این امر آن است که قبل از 18 سالگی، صفحات استخوانی صورت افراد در مرحله رشد و تغییر هستند و ویژگی کلی صورت افراد در این سن که “سن بلوغ” نامیده می‌شود، شکل خواهد گرفت؛ بنابراین ممکن است که نتایج عمل بینی آن‌ها دستخوش تغییرات نامناسب شود. یعنی امکان دارد که حالت کلی چهره آن‌ها در بزرگسالی، همگام با رشد پوست و استخوان صورت، دچار تغییر نامطلوب شود. در حالت کلی بهترین سن برای جراحی بینی گوشتی بین 20 تا 30  سال است. سنین بالاتر به دلیل از دست دادن خاصیت کشسانی و ارتجاعی پوست خود، دچار اختلال در ترمیم و افزایش مدت زمان بهبودی می‌شوند؛ بنابراین توصیه می‌شود که عمل جراحی تا قبل از 50 سالگی انجام گیرد.

بهترین سن برای جراحی بینی گوشتی

نتایج نهایی عمل بینی گوشتی

برخی از کاندیدهای جراحی پلاستیک بینی گوشتی می‌پرسند که آیا عمل بینی گوشتی برگشت پذیر است؟ کوتاه بگوییم کهاز مزایای جراحی زیبایی بینی گوشتی می‌توان به دائمی بودن آن اشاره کرد و این نتیجه هنگامی حاصل می‌شود که به خوبی از بینی خود مراقبت کنید. تغییرات بسیار جزئی در ساختار بینی شما (که اغلب میلی متری اندازه‌گیری می‌شوند) می‌تواند تفاوت زیادی در ظاهر بینی شما ایجاد کند. در بیشتر مواقع، یک جراح باتجربه می‌تواند نتیجه‌ای را ایجاد کند که هر دوی شما از آن راضی باشید.

نتایج نهایی عمل بینی گوشتی

ویژگی‌های بهترین جراح بینی گوشتی چیست؟

برخی از متقاضیان جراحی بینی گوشتی حساسیت بسیار بالایی برای انتخاب پزشکشان دارند، زیرا از حساسیت این عمل مطلع هستند و دوست ندارند که نتیجه عملشان، چیزی به غیر از آنچه که انتظار دارند شود. درست است که در عمل‌های طبیعی،  تغییرات بسیار جزئی در ساختار بینی ایجاد می‌شود، با این حال، این تغییرات می‌توانند تفاوت زیادی در ظاهر صورت افراد ایجاد کنند. در بیشتر مواقع، یک جراح باتجربه می‌تواند نتیجه‌ای را حاصل نماید که باب میل زیباجوی باشد. با این حال، زیبایی تنها ملاک مورد نظر برای جراحی پلاستیک بینی گوشتی نیست.

 بهترین پزشک جراحی بینی گوشتی در تهران کسی است که علاوه بر ملاک‌های زیبایی شناختی، تناسب بین سایز و مدل بینی را با دیگر اجزای صورت (مانند فاصله بینی از لب بالا، کوچک کردن بینی به تناسب دیگر اجزا، میزان قوس دادن به بینی و …) در نظر بگیرد. همچنین، یک پزشک حاذق باید بینی را طوری طراحی  جراحی نماید که به تنفس شخص هیچ لطمه‌ای وارد نشود. در واقع، حفظ کیفیت تنفس، یکی از مهمترین کارهایی است که یک پزشک جراح باید آن را به خوبی انجام دهد.

مطالب بیشتر: دارو بعد از عمل بینی

هزینه جراحی بینی گوشتی در مطب دکتر سعید شیرنگی چقدر است؟

اگر قصد ترمیم بینی گوشتی خود را دارید، برای رزرو نوبت مشاوره با دکتر سعید شیرنگی می‌توانید با شماره تلفن 09128490324 تماس بگیرید. ایشان صرفا زیبایی را برای جراحی مد نظر قرار نمی‌دهند و در وهله اول، سلامتی کلی شما را در نظر خواهند گرفت. برای اطلاع از هزینه جراحی بینی گوشتی با مشاورین ما تماس بگیرید.

مراقبت قبل از عمل بینی گوشتی

قطعاً بخش مهمی از نتیجه عمل بینی گوشتی به مراقبت‌های قبل از جراحی اختصاص دارد. در واقع افرادی که برای انجام این عمل زیبایی اقدام می‌کنند باید آمادگی‌های لازم را کسب نمایند. از جمله مهمترین توصیه‌های مراقبتی قبل از عمل بینی گوشتی عبارتند از:

  1. حتماً باید مصرف دخانیات و الکل را حداقل به مدت یک هفته قبل از عمل کنار بگذارید. این موضوع برای جلوگیری از بروز عوارضی همانند خونریزی و اختلالات خونرسانی اهمیت بسیار زیادی دارد.
  2. از سوی دیگر مصرف دارو‌های رقیق‌کننده خون و ویتأمین E را به مدت ۲ هفته و البته با اجازه متخصص کنار بگذارید.
  3. لازم است آزمایشاتی را قبل از عمل بینی انجام دهید که از جمله این آزمایش‌ها می‌توان به آزمایش خون برای بررسی سلامت عمومی فرد، آزمایشات مربوط به سلامت قلب و همچنین وضعیت تنفسی اشاره کرد.
  4. فرد باید عکسبرداری‌هایی از بینی خود انجام دهد تا متخصص بهتر بتواند ساختار بینی را معاینه نموده و بهترین مدل بینی را براساس سایر اجزای صورت او انتخاب کند.

مراقبت های پس از جراحی بینی گوشتی

عوارض عمل بینی گوشتی

حتی اگر شما عمل بینی گوشتی را تحت نظر بهترین جراح و متخصص مانند آقای دکتر شیرنگی انجام دهید باز هم عوارضی کاملاً عادی و طبیعی برای شما بروز خواهند کرد. برای مثال التهاب، ورم و کبودی از جمله مهمترین عوارض بعد از عمل بینی گوشتی هستند که تقریباً بعد از یک هفته روند نزولی پیدا می‌کنند و شما به تدریج شاهد از بین رفتن این عوارض خواهید بود. اما متأسفانه مراجعه به متخصصین کار نابلد، انجام جراحی تحت شرایط غیر استاندارد و یا عدم توجه به توصیه‌های مراقبتی بعد از جراحی، باعث می‌شود با عوارضی مانند خونریزی، عفونت و یا تشکیل اسکار در محل زخم مواجه شوید که شاید نیاز باشد شما مجدداً این عمل زیبایی را تکرار نمایید.

مطالب بیشتر: سنگینی بعد از عمل بینی

عمل بینی گوشتی چه تاثیراتی دارد؟

بینی گوشتی به دلیل اینکه پوستی بسیار ضخیم دارد، در زمان خندیدن به راحتی پهن شده و به همین دلیل زیبایی چهره را به شدت تحت تأثیر خواهد گذاشت. بنابراین انجام عمل زیبایی بینی گوشتی از چند منظر اهمیت دارد:

  1. شما می‌توانید گوشت اضافه در بینی خود را برداشته و در نتیجه فرم بینی را بسیار زیباتر کنید.
  2. از سوی دیگر اگر در ساختار داخلی بینی انحرافی وجود داشته باشد، با برطرف کردن این انحراف و پلیپ، وضعیت تنفسی شما بهتر خواهد شد.
  3. در جراحی بینی گوشتی امکان سربالا کردن بینی و کوچک کردن سوراخ‌های بینی وجود دارد.

زیباجویان عزیز، در صورتی که درباره جراحی بینی سوالی دارید می توانید از طریق فرم زیر (نظرات)، پرسش خود را مطرح کنید. ما در کمترین زمان پاسخ گوی شما خواهیم بود. همچنین در جهت بهبود کیفیت و خدمات کلینیک، می توانید انتقادات و پیشنهادات و همچنین تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید. ❤️

منبع: facialplasticsbh – wishclinic – facialplasticsbh

دکتر سعید شیرنگی

دکتر سید سعید شیرنگی پس از اخذ مدرک دکترای پزشکی عمومی در سال 1384 از دانشگاه علوم پزشکی ایران، در سال 1388 دکترای تخصصی جراحی عمومی را از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت نمودند و سپس در سال 1394 با مدرک دکترای فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فارغ التحصیل گردیدند. دکتر سید سعید شیرنگی فوق تخصص جراحی پلاستیک در کرج مشغول فعالیت بوده و خدمات درمانی و زیبایی به بیماران ارائه می نمایند.

‫20 نظرها

  1. دکترجان من بینیم گوشتی و کوچیکه یک سری سایت ها تبلیغ میکنن برای آنزیم بینی و میگن تاحدودی کوچیک میشه .. میخواستم نظر شما رو بپرسم ک آیا موثر است ؟ آیا شما انجام میدین ؟

    1. سلام دوست عزیز
      خیر انجام نمی شود.
      بینی هایی با قوز کوچک نتیجه می گیرند که دائمی نمی باشد.

  2. دکتر جان من چند ماه پیش ، پیش شما عمل داشتم و الان کناره های بینیم پوسته پوسته شده علتش چیه ؟

    1. سلام دوست عزیز
      بنده زیاد معتقد به تامپون نیستم و اصلا تامپون داخل بینی نمی گذارم برخی از جراحان پلاستیک میگذارند و برخی خیر بنده جزو دسته دومی هستم که نمیگذارم و هیچ مشکلی هم ایجاد نمی شود.

    1. سلام دوست عزیز
      این مورد برای همه ی بیماران استفاده نمی شود و فقط در مورد بیمارانی می باشد که انحراف بینی شدید دارند و ما انحراف آن ها را به روش های مختلف اصلاح کردیم و برای اینکه انحراف برنگردد به مدت یک هفته تا دو هفته داخل بینی آن ها آتل های سیلیکونی خواهیم گذاشت نه پلاستیکی و بعد کشیده می شود و قطعا درد خواهد داشت اما غیر قابل تحمل نخواهد بود.

    1. سلام دوست عزیز
      بهترین سن برای جراحی بینی سن 18 تا 25 سال می باشد.
      و بعد از 2 سال برای جراحی بینی ای حدود 5 تا 10 درصد افت بینی رخ خواهد داد البته بینی های گوشتی بیشتر از بینی های استخوانی افت خواهد داشت.

    1. سلام دوست عزیز
      در رابطه با جراحی بینی ترمیمی ترجیح بنده استفاده از غضروف دنده می باشد در صورتی که نیاز به غضروف داشته باشد یعنی ایراد های ساختاری شدیدی ایجاد شده باشد، باید از دنده ی خود فرد استفاده کرد. با یک برش سه سانتی متری از زیر سینه سمت راست غضروف دنده برداشته می شود که خوشبختانه عارضه ی خاصی ندارد و از آن غضروف ما یکسری غضروف دیگه میسازیم یعنی تکه تکه می کنیم برای فرم دهی بینی.

  3. آقای دکتر من سه سال پیش بعد از یه تصادف شدید که باعث شد بینی ام شدیدا کج بشه اومدم پیش شما و بینی ام رو عمل کردم. خواستم ازتون صمیمانه تشکر کنم

    1. سلام دوست عزیز
      باعث افتخار است که در خدمت شما بودیم. رضایت شما عزیزان باعث خرسندی ماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *