مقالات

همه چیز درباره کپسول کاهش وزن لاغری بلوبری

قرص لاغری بلوبری از انواع قرص‌های چربی‌سوز طبیعی می‌باشد که مواد Adaptogens موجود در آن روند کاهش چربی بدن را افزایش می‌دهد و موجب تحول فیزیکی عضلات بدن می‌گردد. فرمولی که در مواد قرص لاغری بلوبری مورد استفاده قرار گرفته امکان کاهش چربی در قسمت‌های مختلف بدن مانند ران، شکم و غیره را فراهم کرده و از تبدیل گلوکز به چربی پیشگیری می‌کند. میوه‌های مورد استفاده در ترکیب این قرص علاوه بر کاهش وزن موجب حفظ زیبایی صورت نیز می‌شوند. در ادامه به موارد کاربرد و تاثیرات این مکمل خواهیم پرداخت. همچنین در پایان به دیگر روش های لاغری سریع پزشکی نیز اشاره ای کوتاه خواهیم نمود. با ما تا انتهای مطلب همراه باشید:

نکته: این مقاله صرفا تنها به جهت افزایش آگاهی شما درباره عصاره کپسول لاغری جمع آوری شده است. 

موارد کاربرد قرص لاغری بلوبری

قرص لاغری بلوبری که از عصاره میوه بلوبری تشکیل شده است به منظور کنترل اشتها و چربی‌سوزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از تکنیک‌های پیشرفته جهت تصفیه و فرآوری بلوبری استفاده می‌شود و مواد تشکیل‌دهنده طبیعی موجود در این قرص اشتها را کنترل می‌کند و به مرور زمان موجب کاهش وزن می‌شود. در واقع این عصاره با افزایش دمای بدن موجب فراهم کردن شرایط مناسب جهت سوزاندن چربی‌های اشباع شده می‌گردد.

مطالب بیشتر: لیپوست لاغری شکم و پهلو

مزایا و عوارض قرص بلوبری

قرص بلوبری دارای فواید بیشماری‌ است. آنتوسیانین موجود در این قرص که گروهی از آنتی‌اکسیدان‌ها است از سلول‌های بدن در برابر استرس اکسیداتیو محافظت می‌کند و مانع از پیشرفت بیماری‌های قلبی، عروقی، آلزایمر و سرطان می‌شود. این قرص سرشار از انواع ویتامین‌های A،C، K، E و فیبرهای طبیعی است که هریک از این ویتامین‌ها در حفاظت از بخشی از بدن نقش مهم و حیاتی دارند.

ویتامین A در شکل‌گیری استخوان و حفظ بینایی موثر است. ویتامین C موجب پیشگیری از ابتلا به سرماخوردگی می‌‌شود. ویتامین E از پیشرفت بیماری آلزایمر پیشگیری می‌کند و ویتامین K نقش مهمی در شکل‌گیری استخوان و پیشگیری از پوکی استخوان دارد. قرص بلوبری محافظ قلب، مغز و رگ‌های خونی است و قند به کار گرفته شده در ترکیبات آن طبیعی است. بنابراین مصرف آن برای افرادی که دچار بیماری دیابت هستند خطرناک نیست.

مزایا و عوارض قرص بلوبری

در کنار تمام مزایایی که قرص لاغری بلوبری دارد همانند دیگر قرص‌های لاغری ممکن است عوارض جانبی نیز داشته باشد. مصرف این قرص در 3 تا 7 روز اول در برخی از افراد عوارض موقت و ناپایداری خواهد داشت. بیخوابی یکی از این عوارض است که دلیل آن وجود کافئینی است که در ترکیبات آن به کار رفته و با افزایش سطح انرژی در بدن فرد مصرف‌کننده موجب بی‌خوابی وی می‌شود. احساس سرگیجه از دیگر عوارض قرص لاغری بلوبری است که بر اثر کاهش جذب مواد غذایی و افت مینرال‌های بدن رخ می‌دهد. همچنین مصرف این قرص موجب افت فشار و بالا رفتن ضربان قلب می‌شود. از آنجایی که با مصرف قرص بلوبری چربی‌ها از طریق ادرار دفع می‌شوند فرد دچار تشنگی می‌شود.

چه افرادی نباید مصرف کنند

مصرف قرص بلوبری برای افرادی که دچار بیماری‌های مغزی و بیماری‌های کلیوی، ریوی و بیماری‌های قلبی هستند پیشنهاد نمی‌شود. همچنین به افراد زیر 18 سال و بالای 60 سال توصیه می‌گردد از مصرف این قرص بپرهیزند. کسانی که دچار فشار خون بالا هستند نباید این قرص را مصرف کنند. برای افرادی که به بیماری‌های خطرناک مبتلا نیستند نیز توصیه می‌شود از مصرف هم‌زمان قرص لاغری بلوبری و چرک خشک‌کن خودداری کنند. همچنین مصرف همزمان قرص بلوبری با قرص راکوتان برای مصرف‌کننده مضر است و عوارض جدی در پی خواهد داشت.

مطالب بیشتر: اسلیو معده -مراحل، مزایا و عوارض در دراز مدت

قرص بلوبری ساخت کجاست

این محصول گیاهی ساخت کشور برزیل است که به عنوان یکی از بهترین و قوی‌ترین انواع قرص‌های لاغری به تولید رسیده است. این محصول دارای کد رجیستری و اصالت محصول است و یک چربی‌سوز قوی جهت کاهش وزن محسوب می‌شود که خانم‌ها و آقایان می‌توانند از آن استفاده کنند. این قرص تائیدیه سازمان غذا و داروی اروپا و امریکا FDI و تاییدیه وزارت بهداشت برزیل CE همچنین شرایط خوب و تولید مناسب GMP را دارد.

اثرات قرص بلوبری بر لاغری

قرص بلوبری مناسب برای تمامی سیستم‌های بدنی است و افرادی که با راه‌کارهای مختلف درمانی نتوانسته‌اند به وزن ایده‌آل خود دست پیدا کنند و دچار استپ وزن شده‌اند بدنشان با مصرف این قرص واکنش نشان داده و در طی دوره مصرف، چربی‌های بدن آنها به شکل یکنواخت دفع خواهد شد. این قرص مانع از مصرف ریزه‌خواری در مصرف‌کننده شده و مولتی‌ویتامین موجود در ترکیبات آن موجب می‌شود تا پس از لاغری پوست فرد چروک نشده و شادابی و شفافیت پوست حفظ شود.

The effects of blueberry pills on weight loss

آیا لاغری با قرص بلوبری دائمی است؟

در ارتباط با پاسخ به این سوال باید گفت با مصرف قرص لاغری بلوبری، فرد قادر است به طور مقطعی وزن خود را کاهش دهد و به وزن ایده‌آل برسد. در واقع در طول مدت مصرف قرص تغییرات وزنی ایجاد خواهد شد اما زمانی که مصرف آن را قطع کنید وزن به مرور زمان به حالت قبل باز می‌گردد. بنابراین لاغری با قرص بلوبری موقتی بوده و دائمی نیست.

معرفی روش‌های جراحی برای لاغری سریع

امروزه با پیشرفت در زمینه علم پزشکی روش‌های جراحی مختلفی برای لاغری سریع مورد استفاده قرار می‌گیرد. بیمار پس از مراجعه به پزشک مربوطه و با توجه به اهدافی که از جراحی دارد همچنین در اختیار گذاشتن اطلاعات مربوط به سوابق پزشکی و دارویی خود می‌تواند با پزشک مشورت کند و بهترین نوع روش جراحی توسط پزشک به وی معرفی می‌شود.

در میان روش‌های جراحی که با هدف خارج کردن چربی‌های اضافی در نواحی مختلف بدن مورد استفاده قرار می‌گیرند عمل جراحی لیپوماتیک، ابدومینوپلاستی، لیپوساکشن،  عمل بالن‌گذاری معده و عمل باندینگ معده یا حلقه‌گذاری از پرکاربردترین روش‌های جراحی محسوب می‌شوند.

عمل بالن‌گذاری معده از انواع روش‌های جراحی لاغری می‌باشد که بیمار تحت بی‌حسی موضعی قرار می‌گیرد و بدون جراحی فیزیکی و بروز خونریزی از طریق دهان انجام می‌شود. در این روش جراحی بالن را با گاز مخصوص پر می‌کنند و جهت پر کردن حجم زیادی از معده آن را وارد معده بیمار می‌کنند. پس از این عمل فرد با مصرف مقدار کمی از غذا دیگر احساس گرسنگی نمی‌کند. در عمل باندینگ معده لازم است بیمار تحت بیهوشی کامل قرار بگیرد و به منظور ورود تجهیزات جراحی و حلقه‌ای که از جنس سیلیکون است پنج یا شش سوراخ ریز در قسمت بالای معده ایجاد می‌شود. از طریق این حلقه لوله‌ای باریک به یکی از سوراخ‌ها و زیر پوست جهت تزریق آب مقطر به حلقه سیلیکونی قرار می‌گیرد. حلقه با تزریق بزرگتر شده و با فشار به معده آن را به دو قسمت کوچک و بزرگ تقسیم می‌نماید. بخش کوچک معده که در بالای حلقه قرار گرفته با تقاضای حجم کمی از غذا موجب جذب کمتری از کالری شده و در مدت زمان کوتاه وزن فرد کاهش پیدا می‌کند.

لیپوماتیک

لیپوماتیک یکی از عمل‌هایی است که به منظور برداشتن چربی‌های اضافی انجام می‌شود که با نام پیکرتراشی نیز شناخته می‌شود. این روش جراحی به صورت غیرتهاجمی است و تنها برای برداشتن چربی‌های اضافی در حد تغییر وزن کم می‌توان از آن استفاده کرد. در واقع هدف از جراحی لیپوماتیک برداشتن چربی به منظور تغییر فرم و سایز در یک نقطه خاص از بدن بیمار است. این عمل به صورت سرپایی انجام می‌شود و جهت برداشتن چربی از یک لوله دستگاهی به نام کانولا استفاده می‌شود. این لوله از طریق ایجاد یک سوراخ کوچک بر روی پوست وارد بدن شده و با حرکات لرزشی، چربی‌های اشباع شده درون محفظه دستگاه قرار می‌گیرد. افرادی که دچار چاقی متوسط هستند با استفاده از این روش جراحی می‌توانند به اندام ایده‌آل دست پیدا کنند. لیپوماتیک را می‌توان از بهترین روش‌های جراحی لاغری محسوب کرد زیرا به بافت و پوست آسیبی وارد نمی‌کند و فرد با پشت سرگذاشتن دوره نقاهت می‌تواند به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهد. از آنجایی که این عمل جراحی به عنوان یکی از روش‌های زیبایی محسوب می‌شود هیچ بیمه‌ای هزینه آن را پرداخت نمی‌کند و پرداخت تمام هزینه‌های آن توسط بیمار انجام می‌شود.

ابدومینوپلاستی

ابدومینوپلاستی یکی دیگر از روش‌های جراحی زیبایی است که با هدف خارج کردن چربی‌های انباشته شده در ناحیه شکم مورد استفاده قرار می‌گیرد. با انجام جراحی ابدومینوپلاستی پوست اضافه شکم برداشته می‌شود و عضلات در دیواره‌های شکم محکم می‌شود. بدین ترتیب پوست شکم صاف شده و دیگر هیچ نوع برآمدگی و چین‌خوردگی در این ناحیه دیده نمی‌شود.

این جراحی برای افرادی کاربرد دارد که تنها در ناحیه شکم دچار چربی اضافه و اشباع شده هستند و پوست شکم آنها افتاده و شل است. اگر بخواهیم این روش جراحی را با لیپوساکشن مقایسه کنیم باید گفت در جراحی ابدومینوپلاستی بر خلاف لیپوساکشن که امکان جمع شدن پوست به طور کامل وجود ندارد در این روش شکل ظاهری شکم تغییر پیدا کرده و پوست به حالت طبیعی و اولیه خود باز می‌گردد بدین ترتیب پوست بدن در ناحیه شکم باریک‌تر و صاف‌تر خواهد شد.

لیپوساکشن

از دیگر روش‌های جراحی که به منظور برداشتن چربی از بخش‌های مخصوص بدن مانند شکم، ران، بازو و باسن انجام می‌شود، لیپوساکشن است. لیپوساکشن با نام‌های دیگری مانند لیپوپلاستی، لیپو و یا فرم‌دهی اندام نیز شناخته می‌شود. از عمل لیپوساکشن نمی‌توان به‌ عنوان کاهش وزن استفاده کرد بلکه این روش درمانی هنگامی کاربرد دارد که شخص با روش‌هایی مثل رژیم غذایی یا ورزش‌کردن نتوانسته است چربی‌های اشباع شده در نواحی مختلف بدن را از بین ببرد. لیپوساکشن برای اندازه کردن سینه‌ها متناسب با اندام هر فرد نیز کاربرد دارد. عمل جراحی لیپوساکشن تحت بیهوشی کامل انجام می‌شود و بدین ترتیب در حین عمل فرد احساس درد نخواهد داشت. اما پس از جراحی و در طول دوره نقاهت فرد در ناحیه عمل شده احساس درد می‌کند و ممکن است ناحیه عمل شده دچار ورم، خونمردگی، کوفتگی و بی‌حسی شود.

دکتر سعید شیرنگی

دکتر سید سعید شیرنگی پس از اخذ مدرک دکترای پزشکی عمومی در سال 1384 از دانشگاه علوم پزشکی ایران، در سال 1388 دکترای تخصصی جراحی عمومی را از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت نمودند و سپس در سال 1394 با مدرک دکترای فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فارغ التحصیل گردیدند. دکتر سید سعید شیرنگی فوق تخصص جراحی پلاستیک در کرج مشغول فعالیت بوده و خدمات درمانی و زیبایی به بیماران ارائه می نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *