جوانسازی پوستمقالات

لیفت صورت با اندوتاین (هزینه لیفتینگ صورت با Endotine)

اگر می خواهید از قیمت لیفت اندوتاین مطلع شوید، همین حالا با کلینیک دکتر سعید شیرنگی تماس بگیرید. بدین منظور می‌توانید با شماره 09108822057 – 02188596617 در ارتباط باشید یا فرم زیر را پر کنید و منتظر تماس کارشناسان ما باشید. در ادامه این مقاله نکات مهم در مورد لیفت گونه با اندوتاین، محل برش لیفت گونه و تفاوت لیفت اندوسکوپیک با اندوتاین برایتان توضیح می‌دهیم.

"*" indicates required fields

افتادگی پوست، اتفاق رایجی است که بسیاری از افراد در زندگی با آن دست به گریبان می­شوند، این اتفاق که منشأ یکسان و ثابتی ندارد، می­تواند ناشی از افزایش سن، مصرف بی­رویه سیگار، پشت سرگذاشتن بارداری، کاهش وزن و یا موارد دیگر باشد. از آن­جا که زیبایی و صافی پوست، به واسطه تأثیر شگرفی که بر فرم و شادابی چهره می­گذارد، خواسته قلبی بسیاری از انسان­هاست، عموما با شل شدن و افتادگی پوست صورت، شاهد افزایش اضطراب و درخواست مکرر درمان افتادگی پوست، هستیم. اتفاقی که موجب شده، رفع افتادگی صورت با اندوتاین، به عنوان یک راه­ حل غیرتهاجمی و ماندگار، توسط بسیاری از جراحان پلاستیک، پیشنهاد و توصیه گردد.

جراح لیفت اندوتاین
برای اطلاع از هزینه لیفت اندوتاین در کلینیک کرج دکتر شیرنگی با ما تماس بگیرید.

لیفت اندوتاین چیست؟

اندوتاین نامی است که به یک ابزار پزشکی اطلاق می­‌شود، یک نوار باریک و سازگار با بدن، با شاخک‌­ها و تیغه­‌های بسیار کوچک که مسئول کشیدن و رفع افتادگی بافت­های پوستی است. در رفع افتادگی صورت با اندوتاین، پس از استفاده از بی­حسی موضعی (یا در موارد معدود بیهوشی و تزریق آرامش­بخش)، جراح تلاش می­کند با ایجاد یک برش خیلی کوچک در محل رویش موی سر و یا کنار گوش، در گام نخست، محل ورود ایمپلنت­های اندوتاین را باز کند. پزشک در گام دوم، پس از جدا کردن بافت از استخوان، شاخک اندوتاین را به آرامی در زیر بافت مورد نظر قرار می­دهد، سپس با وارد کردن نیروی مناسب و کشیدن نوار اندوتاین، شروع به لیفتینگ و بالا کشیدن بافت (بافتی که افتاده و آویزان است)، می­کند.

نقطه انتهای نوار اندوتاین، پس از لیفت بافت پوستی، به یک استخوان متصل شده (تا بافت پوستی پس از لیفت، ثابت و بدون حرکت در محل جدید باقی بماند)، سپس بخیه زده می­شود. رفع افتادگی صورت با اندوتاین، یک روش غیرتهاجمی است و با کمترین تصرف و آسیب، پزشک بافت های چروک و آویزان پوست را کشیده و صاف نگه می­دارد.

چگونگی لیفت ابرو با اندوتاین

در رفع افتادگی ابرو با اندوتاین، پزشک پس از جدا کردن بافت ابرو، توسط ایمپلنت های اندوتاین، به آرامی عضلات افتاده را بالا کشیده و به استخوان موجود در محل، وصل می کند تا بافت کشیده شده، صاف و بدون تغییر در جای جدید باقی بماند. (مقاله اندوتاین در کرج را بخوانید)

نحوه لیفت شقیقه با اندوتاین

استفاده از روش کم تهاجم اندوتاین برای لیفت شقیقه نیز مرسوم و رایج است. در این روش شاهد برش های 2 تا 2 و نیم سانتی در نزدیکی گوش هستیم تا به بافت های مورد نظر دسترسی پیدا کرده و از طریق شاخک های اندوتاین، لیفتینگ­شان صورت بگیرد. بافت کشیده شده، به وسیله اندوتاین در محل جدید ثابت می­شود سپس بخیه برش های کوچک انجام می­شوند.

عوارض احتمالی لیفتینگ صورت با اندوتاین

رفع افتادگی صورت با اندوتاین، به عنوان یک روش مانا و تقریبا دائمی برای درمان افتادگی و چروکیدگی پوست صورت و گردن، همیشه با سؤال زیاد از سمت مراجع­ه کنندگان همراه است مبنی بر این که “آیا عوارض لیفت با اندوتاین دردناکه؟”، “آیا پس از اتمام مراحل رفع افتادگی صورت با اندوتاین، شاهد عارضه های جانبی خواهیم بود؟”.

 امروزه جراحی و لیفتینگ پوست با تکیه بر جدیدترین تکنولوژی­ها و مدرن­ترین ابزار­ها انجام می­شوند، لیفت با اندوتاین، به عنوان یکی از جدیدترین شیوه لیفت صورت، با توجه به این که از برش های بسیار کوچکی برای تعبیه اندوتاین زیر پوست استفاده می­کند، همراه با کمترین زخم و عوارض جانبی خواهد­بود، این جراحی غیرتهاجمی است و در مقایسه با شیوه­های سنتی، کبودی و ورم محل برش بسیار کمتر و دوره نقاهت کوتاه­تری خواهد داشت. استفاده از اندوسکوپ توسط پزشک، باعث می­شود وضعیت بافت هدف بوسیله تصاویر اندوسکوپ، کاملا جزئی و از نزدیک قابل بررسی باشد، از این رو احتمال آسیب به دیگر قسمت­ها در جراحی لیفت صورت و شقیقه با اندوتاین، تقریبا صفر است ضمن این که فرد از فردای عمل قادر به انجام امور روزمره است.

دقت داشته باشید که تجربه و تخصص جراح تاثیر زیادی بر جلوگیری از بروز عوارض جانبی دارد. اگر در مرحله تحقیق برای لیفت گونه یا ابرو با اندوتاین هستید حتما با چند جراح نوبت مشاوره بگیرید و علاوه بر بررسی قیمت لیفت اندوتاین هر پزشک حتما نمونه عملهای موفق قبلی او را نیز بررسی کنید.

نکات قبل از لیفتینگ صورت با اندوتاین

انجام آزمایشات پیش از عمل، جهت اطمینان از بی خطر بودن استفاده از اندوتاین برای فرد، یک امر مرسوم است. عموما از فرد متقاضی لیفیتینگ با اندوتاین خواسته می شود موارد زیر را پیش از عمل انجام دهد:

  • انجام آزمایشات مهم اولیه
  • عدم مصرف آسپرین و هر داروی رقیق کننده خون دیگر پیش از عمل
  • اطلاع به پزشک در صورت حساس بودن به هر ماده دارویی
  • عدم مصرف سیگار حداقل 48 ساعت قبل از عمل
  • قطع مصرف مواد غذایی از 8 ساعت پیش از عمل
  • حضور به موقع و بدون آرایش در روز عمل

جدا از قیمت لیفت اندوتاین که لازم است آن را مدنظر داشته باشید هزینه های آزمایشهای اولیه را نیز لازم است مد نظر قرار دهید.

مهم ترین نکات مراقبتی پس از لیفت با دستگاه اندوتاین

تا چند روز پس از رفع افتادگی صورت با اندوتاین (نهایتا 14 روز)، احتمال درد خفیف، قرمزی، کبودی، سوزش و ورم در ناحیه مورد نظر وجود دارد و فرد ممکن است در زیر پوست و درست در محل تعبیه اندوتاین، احساس فشار و درد کند، که طبیعی است و خیلی زود از بین می­رود بنابراین بهتر است در این بازه 14 روزه، از انجام ورزش­های سنگین و فعالیت­های سخت دوری شود و مراقبت­هایی که در ادامه لیست شده­اند، رعایت گردند.

– مصرف تمام مواد دارویی تجویز شده از سوی پزشک به ویژه آنتی بیوتیک­ها که برای جلوگیری از عفونت­های احتمالی نسخه شده­اند.

– عدم لمس محل بخیه و ور رفتن و فشار دادن دائم محل برش تا یک ماه

– استفاده از دو بالشت زیر سر به هنگام خواب در راستای کاهش تورم و کبودی

نتایج نهایی پس از اندوتاین صورت

جراحی لیفت صورت و شقیقه با اندوتاین، بدون بستری در بیمارستان صورت می­گیرد، عمل ساده ای است و عموما پس از سه ماه، نتیجه خود را نشان می­دهد هرچند اندوتاین به زمان 6 ماهه برای جذب شدن نیاز دارد و انتظار می­رود پس از تخریب و جذب ایمپلنت های اندوتاین در بدن، شاهد بهبود بافت­ها و نتیجه نهایی باشیم.

نتیجه نهایی لیفت صورت اندوتاین
نتیجه مثبتی که از اندوتاین می‌گیرید، توجیه کننده قیمت و هزینه انجام این کار است. قیمت لیفت اندوتاین ممکن است با توجه به تجربه و تخصص جراح متفاوت باشد، اما آنچه مهم است کیفیت کار و نتیجه ای است که به دست می‌آورید. در خصوص زیبایی و سلامتی خود کیفیت را فدای قیمت نکنید.

مدت ماندگاری لیفت صورت با اندوتاین چقدر است؟

لیفت صورت با اندوتاین، به یک روش ماندگار معروف است، اندوتاین استفاده شده در پروسه لیفتینگ پوست، پس از 6 ماه جذب می شود اما تغییرات ناشی از لیفت با اندوتاین، تا سال ها (10 تا 15 سال یا حتی بیشتر) بدون تغییر باقی خواهد ماند.

پوست صورت، احتمالا اولین قسمتی است که توسط دیگران دیده می شود، افتادگی پوست به عنوان یک اتفاق ناراحت کننده اما رایج، پوست را از حالت کشیدگی خارج کرده و گاه فرد را تا چند سال پیرتر نشان می دهد، عاملی که سبب می شود همیشه بدنبال یک راه درمان کم تهاجمی و ایده آل باشیم. جراحی لیفت صورت و شقیقه با اندوتاین یه راه کم خطر و پیشنهادی است.

تفاوت لیفت اندوسکوپیک با اندوتاین چیست؟

کم­ خطر بودن لیفت اندوسکوپیک و رفع افتادگی صورت با اندوتاین، موجب شده این دو روش، به عنوان دو راه مؤثر در حذف چروک های افقی و عمودی صورت و جوانسازی پوست، همواره مورد تقاضای بسیاری از افراد باشند. اندوسکوپ، وسیله ای لوله مانند همراه با دوربین است که پس از قرارگیری در زیر پوست، موفق به گرفتن تصاویر متعدد از بافت زنده بدن می­شود تا به شفاف سازی شرایط عمل برای پزشک بپردازد. در این روش، پزشک پس از بررسی آنچه اندوسکوپ از بافت هدف نشان می­دهد، با ورود ابزار های لیفتینگ شروع به کشیدن بافت­های آویزان می­کند. محل ورود اندوسکوپ و دیگر ابزار­های پزشک، برش­های بسیار کوچکی هستند که بسته به محل عمل، روی پوست سر، درست پشت خط رویش مو، یا کنار گوش، ایجاد می­شوند.

تفاوت لیفت اندوسکوپیک با اندوتاین
از جمله تفاوت تفاوت لیفت اندوسکوپیک با اندوتاین می‌توان به این موضوع اشاره کرد که در رفع افتادگی صورت با اندوتاین، برای بالا کشیدن بافت­های افتاده، از ایمپلنت­ها (نوار­های بسیار باریک)، استفاده می­شود که پس از اتمام عمل، زیر پوست باقی می­مانند و پس از 6 ماه تخریب و جذب بدن می­شوند، این درحالی است که در شیوه­‌های سنتی به جای حضور ایمپلنت­‌های قابل جذب، از بخیه برای اتصال بافت آویزان به محل جدید استفاده می­شود.

در لیفت پوست با اندوتاین، پزشک باز هم از اندوسکوپ استفاده می­کند با این تفاوت که در رفع افتادگی صورت با اندوتاین، برای بالا کشیدن بافت­های افتاده، از ایمپلنت­ها (نوار­های بسیار باریک)، استفاده می­شود که پس از اتمام عمل، زیر پوست باقی می­مانند و پس از 6 ماه تخریب و جذب بدن می­شوند، این درحالی است که در شیوه­‌های سنتی به جای حضور ایمپلنت­‌های قابل جذب، از بخیه برای اتصال بافت آویزان به محل جدید استفاده می­شود. از آن جا که نوار­های اندوتاین، از جنس پلی لاکتیک اسید، سازگار با بدن و کاملا طبیعی هستند با هیچ عارضه جانبی همراه نخواهند بود.

هزینه لیفت صورت با اندوتاین در مطب دکتر شیرنگی

قیمت لیفت اندوتاین در کلینیک دکتر شیرنگی، وابسته به 4 پارامتر اصلی است:

1) نوع بی­حسی و ماده بیهوشی استفاده شده برای ریلکس کردن فرد پیش از عمل

2) جنس و نوع ایمپلنت­های استفاده شده

3) سطح و پیچیدگی عمل (در بسیاری از مواقع لیفتینگ چند قسمت از بدن به صورت همزمان انجام می­شود، مثل انجام همزمان رفع افتادگی ابرو با اندوتاین و رفع افتادگی صورت با اندوتاین

4) همچنین وضعیت خود بیمار که بر شرایط عمل و قیمت نهایی اثرگذار خواهد بود.

به شما پیشنهاد می‌کنیم که همین حالا با کلینیک دکتر سعید شیرنگی تماس بگیرید و نوبت مشاوره دریافت کنید. با بررسی شرایط شما قیمت لیفت اندوتاین به طور دقیق به شما اعلام می‌شود. بدین منظور می‌توانید با شماره 09108822057 – 02188596617 در ازتباط باشید یا فرم زیر را پر کنید.

"*" indicates required fields

دکتر سعید شیرنگی

دکتر سید سعید شیرنگی پس از اخذ مدرک دکترای پزشکی عمومی در سال 1384 از دانشگاه علوم پزشکی ایران، در سال 1388 دکترای تخصصی جراحی عمومی را از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت نمودند و سپس در سال 1394 با مدرک دکترای فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فارغ التحصیل گردیدند. دکتر سید سعید شیرنگی فوق تخصص جراحی پلاستیک در کرج مشغول فعالیت بوده و خدمات درمانی و زیبایی به بیماران ارائه می نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *