جوانسازی پوستمقالات

لیفت گونه با اندوتاین (لیفت میانی صورت با تکنیک Endotine) + هزینه

لیفت گونه با اندوتاین (Endotine) یکی از روش‌های درمانی موثر جهت از بین بردن آثار پیری از چهره است که بین خانم‌ها و آقایان محبوبیت زیادی دارد. لیفت گونه با اندوتاین با هدف از بین بردن افتادگی و شل‌شدگی گونه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و تاثیر بسزایی در افزایش زیبایی چهره دارد. با لیفت گونه، شادابی و جوانی به چهره فرد بازمی‌گردد و لبخندی زیباتر را به فرد هدیه می‌دهد.

در ادامه این مطلب قصد داریم تا به تکنیک موثر لیفت صورت با دستگاه Endotine بپردازیم. همچنین دیگر روش های لیفت گونه را مورد بررسی قرار می‌دهیم و مزیت ها و معایب هر یک را بازگو خواهیم کرد. با ما تا انتهای مطلب همراه باشید:

شماره تماس: 0912849032409108822057

اگر قصد انجام لیفت گونه با اندوتاین را دارید، لطفا فرم زیر را پر کنید.

"*" indicates required fields

لیفت گونه؛ بهترین کاندید برای لیفتینگ گونه

محدودیت سنی برای لیفت گونه با اندوتاین وجود ندارد اما توصیه بسیاری از پزشکان باتجربه این است که پس از به تعادل رسیدن هورمون در افراد این کار انجام شود. سن مناسب برای لیفت گونه از حدود 20 سالگی به بعد است و به طور معمول تمام افرادی که در سنین مختلف تمایل دارند گونه‌های کشیده‌تر و لبخند زیباتری داشته باشند می‌توانند کاندید لیفت گونه باشند. همچنین بسیاری از افرادی که پوست صورتشان به صورت ارثی دچار افتادگی است می‌توانند کاندید لیفت گونه باشند و با این روش درمانی جذابیت و شادابی را به صورت خود بازگردانند.

به منظور دستیابی بیماران به نتیجه مطلوب از این عمل زیبایی توصیه می‌شود افرادی این شیوه را انتخاب کنند که از سلامت عمومی برخوردار بوده و به خودایمنی، بیماری‌های پوستی و غیره دچار نباشند.

معرفی روش‌ های لیفت گونه

روش‌های لیفت گونه مختلف است و انتخاب مناسب‌ترین روش پس از معاینه کامل بیمار به نظر پزشک مربوطه بستگی دارد. نظر پزشک در این مورد که آیا بدون جراحی می‌توان مشکل چین و چروک پوستی بیمار را برطرف کرد یا باید از روش‌های جراحی برای این منظور استفاده شود مهم است. در صورتی که گونه‌ها بر اثر ناهنجاری استخوان به شکل نامتقارن باشند و چین و چروک‌های صورت بیمار زیاد باشد می‌توان گفت روش جراحی بهترین انتخاب است. اما برای افراد جوان که در گونه‌های آنها افتادگی جزئی مشاهده می‌شود روش‌های غیرجراحی لیفت گونه انتخابی موثر و مناسب است.

لیفت گونه با اندوتاین؛ جدیدترین روش روز دنیا

لیفت گونه با اندوتاین یکی از موثرترین روش‌های جراحی لیفت گونه است که از نوارهای باریک اندوتاین در زیر پوست بیمار استفاده می‌شود. از آنجایی که جنس نوارهای اندوتاین شبیه به جنس نخ‌هایی است که برای لیفت گونه مورد استفاده قرار می‌گیرند، برای پوست خطری ندارد و با گذشت زمان جذب پوست خواهد شد.

در روش لیفت گونه با اندوتاین که به عنوان تنها روش لیفت در کلینیک شیرنگی انجام می‌شود، پزشک معالج نوارها را به پوست بیمار وارد کرده و با فشار مشخص بخش‌های خارمانند آنها را وارد چربی‌ها و بافت‌های پوست می‌کند. بدین ترتیب گونه‌ها به سمت بالا کشیده می‌شود و با کشیده شدن پوست، چین و چروک‌های فرد از بین می‌رود. این روش درمانی تا سال‌ها ماندگاری دارد و نیازی به ترمیم نخواهد داشت. در حال حاضر این تکنیک در کلینیک دکتر سعید شیرنگی انجام می شود. جهت اطلاع از هزینه و دریافت نوبت با کارشناس زیبایی ما تماس بگیرید.

لیفت گونه با اندوتاین

شماره تماس: 0912849032409108822057

در ادامه سایر روش های لیفت گونه را مورد بررسی قرار می‌دهیم. با ما تا انتهای مطلب همراه باشید:

لیفت گونه با ژل چگونه انجام می شود؟

یکی از روش‌های درمانی لیفت گونه با استفاده از ژل انجام می‌شود. لیفت گونه با ژل با هدف برجسته‌سازی گونه‌ها صورت می‌گیرد که در بین جوانان محبوبیت زیادی دارد. در این روش میزان مشخصی از ژل‌های حجم‌دهنده به منظور تزریق در زیر گونه کاندید مورد نظر جهت بالاکشیدن گونه استفاده می‌شود. استفاده از ژل‌های تزریقی در این روش به دلیل اینکه دارای هیالورونیک اسید هستند زیانی برای پوست ندارند و با گذشت زمان بین 3 تا 12 ماه جذب پوست خواهد شد.

لیفت گونه با تزریق چربی؛ تکنیک برجسته سازی گونه

روش درمانی لیفت گونه با تزریق چربی بدین صورت است که  چربی بدن خود فرد جهت برجسته‌سازی گونه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آنجایی که نواحی ران و باسن دارای چربی مناسب برای انجام این روش درمانی هستند، میزان چربی مورد نیاز از این نواحی برداشته شده و به گونه‌های شخص مورد نظر تزریق می‌شود. لیفت گونه با تزریق چربی یکی از بهترین روش‌های درمانی برجسته‌سازی گونه‌ها است. زیرا چربی مورد استفاده در این روش از بدن خود فرد برداشته شده بنابراین موجب ایجاد عفونت و حساسیت در ناحیه مورد نظر نخواهد شد. این روش درمانی موقتی است و همانند روش تزریق ژل برای مدت زمان حداکثر 12 ماه ماندگاری دارد و تنها به منظور حالت‌دهی گونه‌ها کاربرد دارد.

لیفت گونه با بوتاکس؛ بررسی اثرات درمانی

لیفت گونه با بوتاکس با استفاده از سوزن‌های ظریف به عضلات اطراف چین و چروک صورت بیمار با هدف جوان‌سازی و زیبایی بیشتر پوست انجام می‌شود. این روش درمانی چین و چروک‌ها، خطوط اخم و گوشه چشم را تا حد قابل توجهی کاهش می‌دهد و طی این فرآیند بیمار احساس درد نخواهد داشت. جهت لیفت گونه با بوتاکس ناحیه گونه‌ها با استفاده از پد الکلی تمیز می‌شود و پس از بی‌حسی موضعی در این ناحیه، پزشک متخصص با استفاده از یک سوزن کوچک و ظریف، مقدار مناسبی از بوتاکس را در هردو گونه بیمار تزریق می‌کند.

لیفت گونه با بوتاکس

ماندگاری این روش درمانی دائمی نیست و پس از گذشت مدت زمان بین 4 تا 6 ماه اثر آن از بین خواهد رفت و نیاز است بیمار دوباره تحت درمان قرار گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه پیشنهاد می شود مقاله تزریق بوتاکس به گونه را مطالعه فرمایید.

لیفت گونه با جراحی موثر است؟

در روش لیفت گونه با جراحی پزشک مربوطه از بیهوشی عمومی یا بی‌حسی موضعی استفاده می‌کند و این روش درمانی با هدف درمان افتادگی گونه‌ها و زیرپلک‌ها صورت می‌گیرد. بدین ترتیب در لیفت گونه با جراحی در مکان‌های مختلف گونه برش‌هایی ایجاد می‌شود و از طریق این نواحی، پوست گونه‌ها به سمت بالا کشیده می‌شود. در صورتی که لیفت گونه با جراحی همزمان لیفت چشم یا بلغاروپلاستی انجام شود می‌توان از محلی که برش‌ها برای لیفت چشم‌ها ایجاد شده است برای لیفت گونه‌ها نیز استفاده کرد. این روش درمانی نیازی به بستری شدن بیمار در بیمارستان ندارد و دوره نقاهت آن کوتاه است.

در صورتی‌که بیمار تمام توصیه‌های پزشک را جهت مراقبت از پوست خود رعایت کند و رژیم غذایی مناسبی داشته باشد پس از کشیدن بخیه‌ها و از بین رفتن تورم و قرمزی حاصل از عمل جراحی، فرد به نتیجه مطلوب دست پیدا می‌کند و چهره حالت شاداب و جوان پیدا خواهد کرد. نتایج حاصل از لیفت گونه با جراحی برخلاف روش‌های غیرجراحی لیفت گونه به صورت دائمی و ماندگار است.

لیفت گونه با نخ؛ مزایا و عوارض احتمالی

در روش درمانی لیفت گونه با نخ به جای استفاده از روش‌های جراحی که با هدف برداشتن قسمت‌های شل و اضافی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد، از نخ مخصوص برای کشیده شدن پوست و دوخت قسمت‌هایی از پوست استفاده می‌شود. لیفت گونه با نخ به عنوان یک روند جوان‌سازی پوست به صورت مداوم و پیش‌رونده در بافت‌های صورت شناخته شده است و بیمارانی که این روش درمانی را برای تحریک کلاژن‌سازی پوست خود انتخاب می‌کنند متوجه این موضوع خواهند شد که استحکام و قوام پوست صورتشان به تدریج بهبود پیدا خواهد کرد.

از آنجایی که نخ‌های مورد استفاده در روش لیفت گونه با نخ، بسیار کوچک هستند و از بخیه‌های موقتی برای ایجاد یک لیفت ظریف استفاده می‌شود که در پوست مشهود است. بنابراین پس از بهبودی پوست اطراف بخیه‌ها، بیمار وجود نخ‌ها را احساس نمی‌کند. در این روش بسته به واکنش بدن بیمار، نخ لیفت حدود 6 ماه تا 2 سال جذب بدن می‌شود بنابراین روشی دائمی و ماندگار نیست و به ترمیم نیاز دارد.

آیا لیفت گونه با ماساژ موثر است؟

در صورتی لیفت گونه با ماساژ موثر خواهد بود که پوست فرد صاف باشد و دارای چین و چروک نباشد. این روش درمانی برای افرادی که بر اثر افزایش سن پوست آنها دچار چین و چروک شده است کارساز نخواهد بود و نمی‌توانند صرفا با ماساژ گونه‌های خود را لیفت کنند. برخی از ورزش‌ها و ماساژ‌های صورت در افراد جوان می‌تواند موجب لیفت گونه‌ها شود. یکی از بهترین ورزش‌ها برای این هدف، کشیده شدن ماهیچه‌های لب به سمت پایین و سپس بالا است. همچنین گونه‌ها به سمت داخل کشیده شوند و با بادکردن آنها به مرور زمان می‌توان شاهد شادابی چهره باشید.

مزایا و معایب لیفت گونه برای جوانسازی

لیفت گونه با روش‌های مختلف جراحی و غیر جراحی برای افراد مختلف مزایای زیادی خواهد داشت. به طور معمول افراد جوان برای ایجاد جذابیت بیشتر در چهره خود روش‌های درمانی لیفت گونه‌ها را انتخاب می‌کنند  که نوع لیفت گونه در افراد بر اساس استخوان‌بندی چهره و آناتومی آنها توسط پزشک صورت می‌گیرد. این روش درمانی کم‌خطر و موثر موجب شده تا بسیاری از افراد مسن نیز برای از بین بردن افتادگی و چروک‌های پوست حاصل از افزایش سن از این روش درمانی کمک بگیرند.

مزایا و معایب لیفت گونه برای جوانسازی

عوارض حاصل از لیفت گونه شدید نیست و با گذشت مدت زمانی کوتاه رفع می‌شود. یکی از شایع‌ترین عوارض حاصل از انجام لیفت گونه، ایجاد قرمزی و التهاب و تورم در ناحیه عمل و احساس درد است که در این صورت پزشک با تجویز مسکن‌های دوز پایین این مشکل را رفع خواهد کرد. همچنین پس از روش‌های جراحی لیفت گونه ممکن است فرد کاندید شده دچار احساس سردرد و حالت تهوع پس از به‌ هوش آمدن شود که این عوارض ناشی از داروی بیهوشی می‌باشد و با گذشت چندین ساعت از عمل رفع خواهد شد.

عوامل موثر بر هزینه لیفت گونه در کلینیک تهران

یکی از مهم‌ترین عوامل موثر بر هزینه لیفت گونه، روش انتخابی برای لیفت گونه‌ها است. در مقایسه بین روش‌های غیرجراحی و روش‌های جراحی لیفت گونه باید گفت هزینه‌های لیفت که با استفاده از روش جراحی انجام می‌شود بیشتر است. همچنین هزینه‌های روش‌های جراحی مختلف لیفت گونه‌ها با یکدیگر متفاوت هستند و عوامل دیگر از جمله نوع پوست بیمار، سن وی، میزان چین و چروک پوستی و میزان افتادگی پوست از دیگر عوامل موثر بر هزینه لیفت گونه می‌باشند. برای پیدا کردن بهترین جراح لیفت صورت این مقاله را مطالعه کنید.

دکتر سعید شیرنگی

دکتر سید سعید شیرنگی پس از اخذ مدرک دکترای پزشکی عمومی در سال 1384 از دانشگاه علوم پزشکی ایران، در سال 1388 دکترای تخصصی جراحی عمومی را از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت نمودند و سپس در سال 1394 با مدرک دکترای فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فارغ التحصیل گردیدند. دکتر سید سعید شیرنگی فوق تخصص جراحی پلاستیک در کرج مشغول فعالیت بوده و خدمات درمانی و زیبایی به بیماران ارائه می نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *