جراحی بینیمقالات

بهترین جراح بینی در کرج کیست + هزینه عمل بینی

اگر در کرج زندگی می‌کنید و می‌خواهید از هزینه دقیق عمل بینی مطلع شوید با کلینیک دکتر شیرنگی تماس بگیرید.  بدین منظور با شماره های 09108822057 – 02188596617 در ارتباط باشید یا فرم زیر را پر کنید. دکتر سعید شیرنگی فوق تخصص جراحی پلاستیک و یکی از بهترین جراح های بینی در کرج است. نمونه عملهای بینی موفق که سالیان سال از آن می‌گذرد گواه تخصص و تجربه دکتر شیرنگی است. نمونه این عملها را می‌توانید در بخش نمونه کارها یا پیج اینستاگرام مشاهده کنید.

"*" indicates required fields

چند سالی است که بازار عمل‌های زیبایی در سراسر دنیا و البته کشورمان ایران بسیار داغ و پر رونق شده است. یکی از پرطرفدارترین متدهای زیبایی، عمل زیبایی بینی است که به سه نوع عروسکی (فانتزی)، نیمه فانتزی و طبیعی قابل انجام می‌باشد. هزینه جراحی بینی یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که از ابتدا باید آن را در نظر گرفت و برای آن برنامه ریزی کاملی داشت. عوامل تاثیر گذار بر قیمت عمل بینی زیبایی معمولا با توجه به پزشک، نوع اختلالات بینی و تجهیزات و وسایل مورد استفاده برای انجام عمل زیبایی بینی متفاوت است.

هزینه عمل بینی در کرج
اگر می‌خواهید از هزینه دقیق عمل بینی مطلع شوید، به کلینیک دکتر شیرنگی در کرج مراجعه کنید. همچنین می‌توانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

توصیه می‌شود که قبل از انجام این جراحی، لیست کامل هزینه جراحی زیبایی بینی پزشک یا پزشکان مورد نظرتان را تهیه کنید و بعد از سبک و سنگین کردن فاکتورهای مد نظرتان و هزینه عمل بینی ارزان در کرج، اقدام به انجام آن نمایید. ما در این مقاله به طور جامع، قیمت جراحی بینی را از زوایای مختلف بررسی خواهیم کرد.

عوامل تاثیر گذار بر هزینه عمل بینی

هزینه جراحی بینی با توجه به اینکه ترمیمی است یا زیبایی، می‌تواند متفاوت ‌باشد. عواملی همچون استفاده از تجهیزات و داروهای مورد نیاز (مانند دارو و دستگاه‌های بیهوشی)، آزمایشات، عکسبرداری از بینی، نوع جراحی (باز یا بسته)، دستمزد پزشک، دستمزد تکنسین‌ها و در برخی موارد نیاز به پیوند غضروف یا استخوان، همگی می‌توانند بر هزینه عمل زیبایی بینی تاثیر بگذارند. به عنوان مثال، اگر فرد دچار انحراف بینی باشد، در اکثر مواقع، شرکت بیمه بخشی یا تمام هزینه عمل بینی‌ را پرداخت خواهد کرد.

عامل دیگری که می‌تواند بر هزینه عمل بینی تاثیر بگذارد، میزان اختلالات موجود در بینی است. برای بررسی این مورد اگر ساکن کرج هستید، حتما به کلینیک دکتر شیرنگی مراجعه کنید.

در برخی موارد، هدف از جراحی تنها تغییر دادن فرم بینی است. اما گاهی پیش می‌آید که پزشک با مواردی مانند انحراف بینی و اختلالات تنفسی نیز روبه‌رو خواهد بود که در این صورت، هزینه آن ممکن است کمی افزایش پیدا کند. به طور کلی می‌توان مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر خرج عمل بینی را در موارد زیر خلاصه کرد:

  1. مهارت و تجربه پزشک جراح
  2. نوع بینی و جراحی مورد نیاز
  3. روش جراحی بینی
  4. هزینه‌های بیهوشی
  5. هزینه بیمارستان یا مرکز جراحی
  6. هزینه آزمایش‌های مورد نیاز قبل از عمل
  7. هزینه دارو و نسخه‌های دارویی
فاکتورهای تاثیر گذار بر قیمت رینوپلاستی
اگر ساکن کرج هستید برای معاینه ساختار بینی و ایرادات احتمالی آن به کلینیک دکتر شیرنگی مراجعه کنید. برای اطلاع از هزینه عمل بینی در کرج با کارشناسان ما تماس بگیرید.

یکی از عواملی که هزینه رینوپلاستی را تعیین می‌کند نوع جراحی است که معمولاً به دو روش باز و بسته انجام می‌گیرد. در حالت کلی هزینه جراحی بینی شامل هزینه بیهوشی، هزینه بیمارستان یا مرکزی که جراحی در آن انجام می‌گیرد و دستمزد جراح است که بسته به تجربه و مهارت و محل فعالیت پزشک هزینه‌ی عمل نیز متغیر خواهد بود.

از آنجایی که رینوپلاستی بسته به مهارت بیشتری نیاز دارد و جراحان کمتری این روش را انجام می‌دهند، معمولاً هزینه بیشتری نسبت به جراحی بینی باز معمولی دارد. در حالی که مدت زمان عمل بینی باز بیشتر از روش بسته است، ولی در رینوپلاستی بسته به دلیل عدم دسترسی و دید کامل پزشک به استخوان و غضروف بینی تجربه و مهارت خاصی نیاز است تا بتوان یک نتیجه مطلوب به دست آورد. بنابراین جراحی به روش بسته یک روش پیچیده‌تر و دشوارتر است. به همین دلیل است که برخی از جراحان بینی برای جراحی بینی بسته هزینه بیشتری را از بیماران دریافت می‌کنند. البته این امکان نیز وجود دارد که برخی از جراحان هزینه کمتری را برای جراحی بینی بسته دریافت کنند. برای اطلاع از هزینه عمل بینی می‌توانید با کلینیک دکتر شیرنگی واقع در کرج تماس بگیرید.

هزینه عمل بینی در حالت کلی، به عوامل مختلفی همچون فرم بینی، وجود یا عدم وجود مشکلاتی مانند انسداد یا تنگی کانال تنفسی و موارد متعدد دیگری بستگی دارد. بنابراین هزینه عمل بینی گوشتی با بینی استخوانی معمولا تفاوت چندانی ندارد. هرچند این مورد تا حدودی به تشخیص پزشک بستگی خواهد داشت. مواردی مثل انتخاب نوع عمل بینی (یعنی جراحی به روش باز و روش بسته) یکی از عواملی است که در هزینه جراحی بینی استخوانی و گوشتی، تفاوت ایجاد می‌کند. عمل بسته بینی معمولا (نه همیشه) برای بینی‌های استخوانی که مخصوصا دچار انحراف یا قوز هستند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در هر صورت لازم است قبل از اقدام به جراحی، درمورد هزینه‌ها با پزشک خود صحبت کنید و یک جلسه توجیهی با ایشان داشته باشید تا علاوه بر تعیین حدود هزینه‌ها، درمورد عوارض و نتایج بعد از عمل نیز آگاه شوید. آگاهی درمورد تمام جوانب قبل، حین و بعد از عمل باعث می‌شود استرس و اضطراب شما از بین برود و دید کاملی نسبت به جراحی آینده خود داشته باشید.

عوامل موثر بر هزینه

  1. مهارت و تجربه پزشک
  2. فرم بینی و جراحی مورد نیاز
  3. روش انتخابی برای جراحی بینی
  4. هزینه بیمارستان یا کلینیک
  5. هزینه آزمایش‌های مورد نیاز قبل از عمل
  6. هزینه خرید دارو

پرداخت هزینه توسط شرکت بیمه

درصورتی که عمل بینی جنبه درمانی داشته باشد، بیمه از شما حمایت خواهد کرد.

عمل بینی ارزان

عمل بینی ارزان صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و نمی‌توان این جراحی سنگین را با قیمت پایین انجام داد.

آیا هزینه عمل بینی توسط بیمه پرداخت می‌شود؟

همانطور که احتمالا می‌دانید، جراحی‌های ترمیمی و درمانی مشمول پرداخت بیمه می‌باشند و افرادی که متقاضی استفاده از بیمه برای کاهش هزینه جراحی بینی هستند، می‌‌توانند از این گزینه برای انجام جراحی استفاده کنند. سهم پرداخت هزینه، بسته به نوع شرکت بیمه متفاوت خواهد بود. لازم است بدانید، در صورتی که هدف از جراحی، رسیدن به زیبایی باشد، بیمه هیچ هزینه‌ای از عمل را متقبل نخواهد شد و تمام هزینه را باید خود شما پرداخت نمایید زیرا این عمل‌ها، زیبایی محسوب می‌شوند و طبق شیوه‌نامه اجرایی بیمه‌گذاران، آن‌ها الزامی برای پرداخت هزینه متدهای زیبایی ندارند مگر در شرایط خاصی که در برخی از شرکت‌های بیمه، به صورت اختصاصی، اجرا می‌شود.

بیمه عمل بینی
در اغلب مواقع بیمه هزینه عمل بینی را مخصوصا اگر این عمل با هدف زیبایی انجام شود را پرداخت نمی‌کند.

هزینه عمل بینی ترمیمی به دلیل حساسیت و پیچیدگی‌هایی که دارد معمولا بالاتر از هزینه خود رینوپلاستی است و بسته به این که چه تغییراتی قرار است اعمال شود هزینه‌ها متغیر می‌باشند به عنوان مثال ممکن است نیاز به پیوند غضروف از بخش دیگری از بدن از جمله گوش و یا دنده در بینی باشد که در اینصورت هم زمان جراحی طولانی خواهد شد و هم هزینه آن متفاوت خواهد بود، بنابراین بهتر است برای اطلاع از هزینه عمل بینی در کلینیک کرج دکتر شیرنگی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

در شکستگی بینی معمولا به دلیل آسیب وارد شده به استخوان و غضروف بینی شخص علاوه بر ایرادات ظاهری، تنفس شخص نیز دچار مشکل شده و نیاز به جراحی بینی خواهد داشت. هزینه عمل بینی شکسته به عوامل زیادی از جمله میزان شکستگی بینی بستگی دارد. بنابراین قبل از اقدام به جراحی، پزشک بینی شکسته را مورد بررسی قرار می‌دهد تا به میزان شکستگی پی ببرد. اگر بینی فرد در حین تصادف یا ضربات شدید شکسته شده باشد شاید نیاز به سپتوپلاستی نیز باشد بنابراین این میزان شکستگی بینی است که تعیین‌کننده هزینه نهایی عمل بینی شکسته است. گاهاً بیمار علاوه بر عمل شکستگی بینی در خواست جراحی زیبایی بینی نیز می‌نماید که در این صورت هزینه زیبایی نیز بر هزینه جراحی بینی شکسته افزوده می‌شود. در کنار تمامی هزینه‌های مربوط به قبل، حین و بعد از عمل بایستی هزینه‌ای نیز برای بیمارستان نیز پرداخت شود. با توجه به متغیر بودن این هزینه‌ها بهتر است زمانی که قصد عمل بینی خود را دارید، یک جلسه حضوری با پزشک صحبت کنید و معاینه شوید. پس از انجام معاینه مشاوره‌ها و هزینه‌های دقیق عمل بینی به شما اعلام می‌گردد.

بهترین جراح بینی در کرج کیست و هزینه جراحی توسط او چقدر است؟

اگر به دنبال بهترین جراح بینی در کرج می گردید، به کلینیک دکتر سعید شیرنگی مراجعه کنید. بعد از معاینه دقیق وضعیت بینی شما و آنچه که از عمل بینی خود انتظار دارید، هزینه عمل بینی به شما اعلام می گردد.

بهترین جراح بینی در کرج

هزینه جراحی بینی تحت تاثیر عواملی که ذکر شد، قرار دارد. یک بینی زیبا و بی نقص، منجر به افزایش اعتماد به نفس افراد می‌شود؛ اگر از ظاهر بینی خود راضی نیستید، و قصد ترمیم آن را دارید، برای رزرو نوبت مشاوره با دکتر شیرنگی فوق تخصص جراحی پلاستیک، می‌توانید با مطب ایشان تماس بگیرید؛ آقای دکتر قبل از تعیین هزینه باید بینی شما را مورد بررسی قرار بدهند. هزینه جراحی بینی در تهران و کرج توسط دکتر سعید شیرنگی، با توجه به انجام اقدامات اضافه، مانند استفاده از غضروف یا استخوان اضافه، میزان ناهنجاری‌های بینی، مواد مصرفی و دستمزد پزشک و تکنسین‌ها متفاوت خواهد بود.

ایشان صرفا زیبایی را برای جراحی مد نظر قرار نمی‌دهند و در واقع هدفشان، به ارمغان آوردن زیبایی در قالب سلامتی افراد می‌باشد. شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از شروع رنج قیمت عمل بینی با شماره تلفن 09108822057 تماس حاصل فرمایید یا فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند. با توجه به سوابق تحصیلی و تجربه های کاری دکتر شیرنگی، اگر ایشان بهترین جراح بینی در کرج نباشد، با اطمینال می‌توان گفت که یکی از بهترین‌هاست. کافی است نمونه عملهای انجام شده در پیج اینستاگرام و یا نظرات کاربران در سایتهایی نظیر نی نی سایت را مطالعه کنید.

"*" indicates required fields

سایر هزینه‌های قبل و بعد از عمل بینی

  • یکی از نکات مهمی که هر فرد متقاضی جراحی بینی بایستی به آن توجه کند اینست که در جلسات مشاوره قبل از عمل شرکت کند تا پزشک پس از بررسی دقیق ساختار و ظاهر بینی فرد، مشکلات آن را ارزیابی نموده و متناسب با وضعیت بیمار یکی از انواع روش‌های جراحی را برای بهبود شرایط وی انتخاب نماید. گاها هزینه مشاوره بینی رایگان است در غیر اینصورت بایستی هزینه شرکت در جلسات مشاوره نیز در هزینه کل لحاظ شود.
  • از دیگر هزینه‌های قبل از عمل مربوط به آزمایش خون و عکس‌های سی تی اسکن و سایر تست‌های عکسبرداری است که از سوی پزشک تجویز می‌شود تا یک اطلاعات جامع و کلی از وضعیت سلامتی بیمار کسب شود.
  • هزینه عمل نیز که شامل دستمزد جراح، هزینه بیهوشی وهزینه اتاق عمل و بیمارستان می‌شود و در صورتی که عمل شما صرفا یک عمل زیبایی باشد نه عملکردی، بیمه نیز هیچ هزینه‌ای در قبال آن پرداخت نکرده و تمامی هزینه‌ها از سوی بیمار پرداخت می‌شود.
  • هزینه‌های بعد از جراحی بینی نیز شامل داروهای تجویزی از سوی پزشک که شامل آنتی بیوتیک‌ها و مسکن‌هاست و نیز جلسات معاینه‌ای که پس از جراحی بایستی حتما انجام گیرد تا از بروز مشکلات بالقوه پیشگیری شده و نیز در صورت لزوم بخیه‌های بینی کشیده شوند.

به طور کلی برای عمل زیبایی بینی از دو روش استفاده می‌شود. روش‌های اصلی عمل بینی با جراحی انجام می‌شوند که متخصص به کمک تیغ جراحی برش‌هایی را در داخل و خارج بینی ایجاد کرده و سپس عمل را پیش می‌برد. اما در صورتی که ساختار بینی مشکلی نداشته و ناهنجاری‌های بسیار خفیف روی سطح بینی وجود داشته باشد، می‌توان از روش‌های غیرجراحی مانند تزریق ژل، تزریق بوتاکس و تزریق چربی استفاده کرد. بنابراین هزینه عمل بینی بدون جراحی قطعاً بسیار پایین‌تر خواهد بود چرا که این درمان به صورت سرپایی انجام شده و البته دوره نقاهت طولانی مدتی نیز نخواهد داشت.

آنچه که دکتر شیرنگی را در رده بهترین جراح بینی در کرج قرار می‌دهد این است که ایشان با توجه به وضعیت شما، بهترین گزینه را به شما پیشنهاد می‌دهند. اگر قصد عمل بینی خود را دارید حتما زمان بگذارید و توسط دکتر معاینه شوید.

منبع
plasticsurgeryalluremayoclinic

دکتر سعید شیرنگی

دکتر سید سعید شیرنگی پس از اخذ مدرک دکترای پزشکی عمومی در سال 1384 از دانشگاه علوم پزشکی ایران، در سال 1388 دکترای تخصصی جراحی عمومی را از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت نمودند و سپس در سال 1394 با مدرک دکترای فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فارغ التحصیل گردیدند. دکتر سید سعید شیرنگی فوق تخصص جراحی پلاستیک در کرج مشغول فعالیت بوده و خدمات درمانی و زیبایی به بیماران ارائه می نمایند.

‫21 نظرها

  1. سلام خسته نباشيد بينيم انحراف داره يعني نميتونم نفس بكشم عمل هم انحراف وهم زيبايي هزينش ﭸقدر ميشه بيمه هم داريم يعني ميشه كل هزينه عمل ﭸقدر ميشه ميتونيد بگيد خواهشن

    1. سلام دوست عزیز
      باید برای اطلاع دقیق از هزینه قبل از عمل باید توسط پزشک متخصص و جراح مشاوره شوید.

  2. سلام وقتتون ب خیر میشه یک هفته قبل از عمل ازمایش بدم؟ بعد یک سوال دیگه وقتی که میدین برای عمل خیلی طولانی میشه؟

    1. سلام وقت بخیر
      در دوران کرونا آزمایش های قبل از عمل برای حداکثر یک هفته قبل از عمل باید باشد در غیر اینصورت مجددا باید تکرار بشوند.

        1. سلام وقت بخیر
          برای اطلاع دقیق از هزینه عمل بینی تصویر بینی خود را در واتس اپ برای مشاورین ما ارسال کنید.

  3. سلام یسری عمل بینی هس بدون بیهوشی انجام میشه و فقط نوک بینی اصلاح میشه شما انجام میدید؟

  4. سلام و عرض ادب آبا عمل بینی در بیمارستان البرز کرج انجام میشه و یا در مطب؟ هزینه ش چقدره ؟

    1. سلام دوست عزیز
      بله در بیمارستان انجام میشود نه در مطب اما در بیمارستان البرز انجام نمیشود.

  5. سلام من حساسیت فصلی دارم تو فصل بهار و تابستون
    ایا عمل بینی تو این دو فصل روی نتیجه عمل تاثیر داره ؟ بذارم برای زمستون؟

    1. سلام وقت بخیر
      خیر تاثیری ندارد و داروی ضد حساسیت بعد از عمل تجویز میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *