جراحی زیبایی سینهمقالات

معرفی بهترین و جدیدترین برندهای پروتز سینه (با ماندگاری بالا)

جراحی پروتز سینه یکی از روش‌های جراحی زیبایی است که جهت ایجاد برجستگی مطلوب  در اندام خانم‌ها شناخته می‌شود. در این روش فرم‌دهی به سینه از انواع برند پروتز سینه استفاده می‌شود که به لحاظ شکل ظاهری و کیفیت، حجم و سایز به صورت متنوعی تولید شده‌اند. انتخاب بهترین برند پروتز سینه می‌تواند شما را به نتیجه‌ای که پس از جراحی مدنظر دارید رسانده و خیال شما را از هر نظر آسوده کند.

اهمیت انتخاب بهترین مارک پروتز سینه

پروتز سینه انواع مختلفی دارد که با عناوین سیلیکونی و آب نمکی یا سالین شناخته می‌شوند. این پروتزها در سطح کیفی متفاوتی تولید شده‌اند. به همین دلیل بیشتر متقاضیان پروتز سینه به دنبال پیدا کردن یک مارک خوب هستند تا از ماندگاری مطلوب‌تر و نتیجه بهتری که پس از جراحی حاصل می‌گردد بهره‌مند شوند. در واقع اگر کیفیت پروتز سینه در بهترین حالت ممکن باشد عوارض عمل پروتز نیز پدید نخواهد آمد یا در کمترین شدت ممکن بروز می‌کند. به طور کلی نمی‌توان بهترین مارک پروتز سینه را معرفی کرد اما چند برند صاحب نام در این زمینه وجود دارند که پروتزهای باکیفیتی را تولید کرده‌اند.

اهمیت انتخاب بهترین مارک پروتز سینه

موارد کاربرد پروتز سینه

پروتز سینه طی عمل جراحی در زیر بافت سینه قرار می‌گیرد تا حجم سینه و سایز آن افزایش پیدا کند. پروتز سینه انواع مختلفی دارد و در سایزهای متفاوتی به صورت کوچک و بزرگ تولید شده است. در واقع با جاگذاری پروتز در زیر بافت سینه می‌توان به اندام فرد، ظاهری زیبا بخشید. افرادی که به هر دلیل دارای سینه‌های افتاده و شل هستند یا خانم‌هایی که بر اثر سرطان بافت سینه خود را از دست داده‌اند کاندید مناسبی برای جراحی پروتز سینه می‌باشند.

بدین ترتیب پس از این جراحی زیبایی، اعتماد بنفس آنها افزایش پیدا کرده و به ظاهری که دوست دارند خواهند رسید. انواع سایزبندی پروتز سینه با توجه به شرایط و ویژگی‌های افراد مختلف تولید شده‌اند. با انتخاب سایز مناسب از پروتز سینه، تناسب این قسمت با سایر قسمتهای بدن پدید خواهد آمد.

مطالب بیشتر: فرم دهی سینه با لیپوماتیک سینه در خانم ها

پروتز سینه از نظر شکل

پروتز سینه از نظر شکل ظاهری به دو دسته تقسیم می‌شود که به صورت گرد و قطره اشکی شهرت دارد. انواع پروتز سینه گرد نسبت به مدل اشکی طرفداران بیشتری دارد. نوع قطره اشکی بیشتر برای افرادی پیشنهاد می‌شود که تمایل دارند فرم سینه آنها پس از جراحی حالت طبیعی‌تری داشته باشد.

پروتز سینه از نظر سایز

ابعاد و اندازه‌های مختلفی از پروتز سینه توسط برندهای مشهور این محصول تولید شده‌اند. انتخاب یک گزینه مناسب که با پهنای بدن فرد و قاعده سینه او تناسب داشته باشد موجب می‌گردد که این جراحی با نتیجه‌ای بهتر و دلخواه حاصل شود.

پروتز آب نمکی

پروتز آب نمکی یا سالین همان طور که از نامش پیداست از محلول آب و نمک استریل پر شده‌ و به دلیل استفاده از لایه سیلیکونی دارای ویژگی مطلوبی به صورت غیر قابل نفوذ است. این پروتزها نسبت به انواع سیلیکونی هزینه پایین‌تری دارند و گاهی در مورد آنها امکان حرکت پروتز در بدن مشاهده می‌شود. این نوع پروتز بی‌خطر است و اگر دچار پارگی شود محلول نمک موجود در آنها توسط بدن جذب خواهد شد.

پروتز سیلیکونی

این نوع پروتز دارای یک لایه بیرونی با ضخامت بالا است. پروتز سیلیکونی از سیلیکون پر شده و یکی از ویژگی‌های بارز آن چسبناک بودن محصول می‌باشد. پروتز سیلیکونی دارای انواع مختلفی است و در مورد گزینه‌های متفاوت از آن می‌توان انسجام و سفتی بالایی را مشاهده کرد. این پروتز نسبت به نوع سالین ظاهری طبیعی به بدن می‌دهد و احساس راحتی بیشتری را پس از جراحی برای فرد به وجود می‌آورد. دوام پروتز سیلیکونی از نوع سالین بیشتر است و اگر چار پارگی شود باید از بدن خارج گردد.

پروتز کامپوزیتی

این نوع پروتز نسبت به سیلیکونی و آب نمکی استفاده کمتری دارد و به وسیله موادی از قبیل رشته‌های پلی پروپیلن و روغن سویا یا مواد دیگری پر شده است. با استفاده از این پروتز، کاشت پستان انجام می‌شود که در مورد انجام این شیوه باید تمامی اطلاعات لازم را از پزشک مربوطه کسب کنید.

مطالب بیشتر: بهترین مارک گن برای پروتز سینه

پروتز کامپوزیتی

ماندگاری کدام برند بهتر است؟

انواع برندهای پروتز سینه به لحاظ کیفیت و دوام با یکدیگر متفات هستند. همین امر موجب می‌شود که در قیمت و هزینه آنها نیز تفاوت وجود داشته باشد. انواع پروتز های معرفی شده از بهترین مارک‌های تولید کننده این محصول هستند که با توجه به انتظار پس از عمل و هزینه‌ای که برای این نوع جراحی در نظر گرفته‌اید می‌توانید بهترین مدل را انتخاب کنید. با مراجعه به کلینیک دکتر شیرنگی و بهره‌مندی از راهنمایی متخصصان مجرب در زمینه انتخاب برند مناسب و مدل مطلوب از پروتز سینه برای شما راحت‌تر خواهد بود.

ماندگاری کدام برند بهتر است؟

انواع برندهای پروتز سینه

پروتز سینه مانند بسیاری از محصولات دیگر دارای مارک‌های مختلفی است. برندهای متعددی که در این زمینه تولید شده‌اند این امکان را برای متقاضیان فراهم کرده‌اند که بتوانند یک پروتز باکیفیت و با ماندگاری بالا را انتخاب کنند. از انواع برندهای مشهور در این زمینه می‌توان به پروتز سینه موتیوا، پلی تک، سیلی مد، آریون، ناگور و منتور اشاره کرد.

مطالب بیشتر: هزینه پروتز سینه

پروتز سینه مارک موتیوا (MOTIVA)

موتیوا یکی از معرووفترین برندهای پروتز سینه است که دارای دوام و کیفیت مناسبی می‌باشد. این برند در کشور آمریکا تاسیس شده و محصولات آن به دلیل کیفیت ساخت بالا به کشورهای مختلف جهان فرستاده می‌شود. کاربرد مواد مرغوب در ساخت این پروتز و استفاده از فناوری مطلوب در تولید آن سبب شده دوام پروتز بالا بوده و پس از جراحی حالت طبیعی به بدن بدهد.

پروتز سینه مارک موتیوا (MOTIVA)

پروتز سینه مارک پلی تک (POLYTECH)

پروتز سینه مارک پلی تک محصول کشور آلمان است که در 4 سطح تولید می‌شود. در این پروتز از ماده سیلیکونی الاستومر استفاد شده و از ویژگی‌های بارز آن انسجام درونی بالا است. این پروتز دارای مقاومت بالایی بوده و عملکرد مطلوبی را ارائه می‌دهد. پروسه ساخت استاندارد و کیفیت بالای موادی که برای تولید این پروتز مورد استفاده قرار گرفته موجب شده که طرفداران زیادی در جهان داشته باشد. این برند در سایز و شکل‌های مختلفی تولید شده است و پوشش خارجی آن از نوع فوم میکروپلی اوتان است. این پوشش لطافت مناسبی دارد و مقاومت بالایی را در برابر فشار نشان می‌دهد.

 پروتز پستان سیلی مد

پروتز پستان سیلی مد یکی از برندهای خوب پروتز سینه است که تولید کشور برزیل می‌باشد. از ویژگی‌های این برند وجود تنوع بالا است که با در نظر گرفتن آناتومی بدن افراد مختلف تولید گشته تا امکان انتخاب نوع مناسب از آن وجود داشته باشد.

پروتز پستان آریون (arion)

پروتز سینه آریون یک برند فرانسوی است که دارای همه استانداردهای بین‌المللی و اروپایی می‌باشد. این پروتز دارای دوام مناسبی است و جنس آن از ژل سیلیکون در نظر گرفته شده است. از آنجایی که این ژل چسبنده خواص متفاوتی دارد موجب می‌شود که ظاهر سینه زیباتر و طبیعی‌تر دیده شود.

مطالب بیشتر: مقایسه پروتز سینه با تزریق چربی به سینه

پروتز سینه مارک ناگور(NAGOR)

پروتز سینه ناگور محصول یک کمپانی انگلیسی است که از کیفیت و استاندارد بالایی برخوردار می‌باشد. در تولید این محصول از مواد باکیفیت استفاده شده به همین دلیل دچار فساد یا پارگی نمی‌شود و مقاومت خوبی در شرایط مختلف از خود نشان خواهد داد. ایمنی و کیفیت بالا از ویژگی‌های بارز این برند است.

پروتز سینه منتور

پروتز سینه منتور یکی از انواع پروتزهایی است که کیفیت مطلوبی دارد و مواد سیلیکونی استفاده شده برای تولید آن از کیفیت مناسبی برخوردار هستند. این محصول ساخت کشور امریکاست و بر اساس نیاز مشتریان اقدام به ارائه مدل‌های متنوعی از پروتز نموده است. پروتز سینه منتور برای افرادی که جنبه درمانی و زیبایی را توام با یکدیگر مدنظر دارند یک گزینه خوب تلقی می‌شود.

دکتر سعید شیرنگی

دکتر سید سعید شیرنگی پس از اخذ مدرک دکترای پزشکی عمومی در سال 1384 از دانشگاه علوم پزشکی ایران، در سال 1388 دکترای تخصصی جراحی عمومی را از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت نمودند و سپس در سال 1394 با مدرک دکترای فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فارغ التحصیل گردیدند. دکتر سید سعید شیرنگی فوق تخصص جراحی پلاستیک در کرج مشغول فعالیت بوده و خدمات درمانی و زیبایی به بیماران ارائه می نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *