جراحی زیبایی صورتمقالات

بهترین مرکز لیفت صورت در تهران با دستگاه Endotine

به دنبال پیدا کردن بهترین مرکز لیفت صورت در تهران هستید؟ آیا می‌خواهید بهترین جراحان لیفت صورت روی زیبایی چهره شما کار کنند؟ تا انتهای این مقاله از سایت دکتر سعید شیرنگی با ما همراه باشید.

در دنیای امروز، زیبایی یک رکن جدا ناپذیر در زندگی انسان محسوب می‌شود، به طور کلی همه انسان­ها در هر سن و سالی که باشند خواهان زیبایی هستند، زیبایی حتی می‌تواند در اعتماد به نفس شما اثر مثبتی بگذارد، در ارتباطات روزانه اولین چیزی که شما را به خود جلب می‌کند، بی شک چهره طرف مقابل است، هماهنگی و تقارنی که بین اعضای صورت برقرار است و در حین حال جوان بودن چهره و طراوت پوست از دیگر عواملی هستند که نقش مهمی در ارتباطات خواهند داشت. البته که با گذر زمان هر فردی متوجه تغییراتی در پوست خود می‌شود، به طور مثال چربی‌های طبیعی پوست از بین می‌روند و چهره شما کمی دچار پیری می‌شود، ممکن است حتی خط لبخند شما کمی عمیق تر شده باشد، چروک‌هایی در گوشه دهان خود ایجاد شده باشد و یا حتی متوجه چروکیده شدن پوست گردن و صورت خود شده باشید؛ و مدام در حال چک کردن سایت‌ها هستید که ببینید کدام روش می‌تواند شما را از شر این چین و چرک ها نجات دهد؛ و به صورت شما طراوت و شادابی را بازگرداند، عمل لیفت صورت به کمک بهترین دکتر لیفت شقیقه، یکی از بهترین جراحی‌های زیبایی برای درمان این عارضه است،

جراح لیفت صورت در تهران
دکتر سعید شیرنگی یکی از بهترین جراحان لیفت صورت در تهران و کرج است.

که باعث از بین بردن چین و چروک‌ها و تمام خطوطی می‌شود که پوست شما را درگیر کرده است. جراحی لیفت صورت برای این‌که یک نتیجه مطلوب به دنبال داشته باشد، نیاز به حضور یک پزشک متخصص و کاربلد دارد. جراح شما با تبحر خود می‌تواند اثری را خلق کند که شما را حیرت زده کند، این در حالی است که بی تجربگی و ناکاربلد بودن پزشک شما می‌تواند اثر معکوسی را بر جای بگذارد. بنابراین یکی از رکن‌های اساسی برای عمل جراحی لیفت صورت، انتخاب بهترین جراح تهران است که در صورت انتخاب یک پزشک متخصص و با تجربه، شما را از نگرانی نجات می‌دهد و باعث می‌شود که شما با آرامش خیال بیشتری برای انجام عمل لیفت صورت در بهترین مرکز عمل لیفت صورت در تهران اقدام کنید.

درصورتی که ساکن تهران هستید و قصد لیفت صورت خود در مرکز تخصصی لیفت صورت را دارید، لطفا فرم زیر را پر کنید و منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

"*" indicates required fields

ویژگی های بهترین جراح صورت

همان‌طور که مطلع هستید جراحان زیادی هستند که عمل لیفت صورت را انجام می‌دهند، اما آن چه که اهمیت دارد این است که تبحر و تجربه پزشک انتخابی شما چقدر است. عمل لیفت صورت عمل ساده ای نیست که بتوانید در هر کلینیکی توسط هر پزشکی که مدعی به انجام این نوع عمل است اقدام کنید، بلکه باید در نظر بگیرید به دلیل حساسیت بالای این عمل بهترین دکتر لیفت شقیقه در تهران را انتخاب کنید.

برای انتخاب بهترین دکتر لیفت شقیقه در تهران باید چند ملاک را زیر نظر بگیرید، به طور مثال میزان سواد و تحصیلات او، میزان تبحر و تجربه کاری، داشتن گواهی نامه های مختلف علمی، رعایت اصول اخلاقی و وجدان کاری، داشتن صبر و حوصله، برخورداری از دانشنامه بورد تخصصی، داشتن تخصص و دانش اکادمیک در زمینه انواع جراحی های پلاستیک، داشتن نمونه‌های قبلی، سلامت بیمار را در اولویت کار خود قرار دهد، میزان رضایت مراجعین، توضیح دادن تمام نکات لازم برای اقدامات قبل و بعد از عمل به صورت جامع و شفاف، همگی از ویژگی‌های بهترین دکتر لیفت شقیقه است که در ادامه اهمیت تعدادی از این موارد را با یکدیگر بررسی میکنیم:

بررسی نمونه کار‌های جراح لیفت صورت

ارزش بهترین مرکز های لیفت صورت در تهران به تخصص و مهارت جراح آن مرکز وابسته است. فراموش نکنید یکی از راه‌هایی که توانایی پزشک انتخابی شما، برای عمل لیفت صورت تائید می‌کند و نشان می‌دهد که آیا پزشک شما مهارت و دانش کافی در این زمینه دارد یا خیر، مشاهده کردن نمونه کارهای او است. سعی کنید به جزئیات عکس‌ها به خوبی دقت کنید، و اطمینان حاصل کنید که این عکس‌ها واقعی و بدون هیچ گونه فیلتری هستند و همین طور از تمام جهات صورت، عکس گرفته شده باشد.

داشتن مدرک فوق تخصصی

یکی دیگر از مواردی که در هنگام انتخاب پزشک خوب اهمیت دارد، مدرک فوق تخصصی آن است. وقتی پزشک جراح شما دارای بورد فوق تخصصی جراح پلاستیک و زیبایی باشد، نشان می‌دهد که او تمام دوره‌هایی که برای دانش و مهارت در زمینه عمل زیبایی نیاز دارد، را گذرانده و آن‌ها را بدست اورده و در اختیار دارد. بنابراین شما می‌توانید با خیال راحت به او اعتماد کنید.

مدارک تحصیلی پزشک انتخابی شما

برای انتخاب بهترین دکتر شقیقه، در قدم اول به مدارک تحصیلی پزشک خود دقت کنید. هرچه میزان تخصص و تحصیلات پزشک شما بیشتر باشد، نشان از تبحر و علم بیشتر او خواهد بود. علاوه بر مدارک پزشکی، دانشگاه محل تحصیل، رتبه علمی او نیز از مهم ترین پارامتر هایی محسوب می‌شود که برای ارزیابی تخصص پزشک خود می‌توانید از آن استفاده کنید.

بررسی نظرات دیگران در فضای مجازی

فرد متقاضی باید سعی کند حتی در فضای مجازی نمونه کار‌های پزشک خود را ببینید و نظرات کاربران را به طور کامل بررسی کند. اکثر افرادی که در این حیطه فعال هستند، قبلا به واسطه این پزشک عمل لیفت صورت را انجام داده اند و باید توجه داشته باشید که میزان رضایت در بین کاربران چقدر است. این روش یکی از ساده ترین راه‌هایی محسوب می‌شود که می‌توانید توانایی پزشک خود را محک بزنید.

برای مشاهده نمونه‌کارهای دکتر شیرنگی لطفا پیج اینستاگرام او را دنبال کنید.

ارتباط با بیماران قبلی و بررسی میزان رضایت آن ها

یکی دیگر از اقداماتی که می‌توانید برای انتخاب بهترین پزشک برای انجام لیفت شقیقه در شهر تهران انجام دهید، پیدا کردن افرادی است که قبلا توسط این پزشک عمل لیفت صورت را انجام داده اند. ارتباط شما با آنها می‌تواند بسیار مفید باشد. شما از طریق ارتباط گرفتن با آنها می‌توانید سوالاتی درباره جراح مورد نظر، نحوه عمل، اقدامات لازم برای  قبل و بعد از عمل بپرسید، علاوه بر موارد بالا شما با مراجعه حضوری به مطب می‌توانید با افرادی که این عمل را پشت سر گذاشته اند ارتباط برقرار کنید و نتیجه عمل آن‌ها را از نزدیک مشاهده کنید، شما تنها با مشاهده صورت افراد خیلی راحت می‌توانید میزان مهارت و توانایی جراح را بسنجید و ارزیابی کنید.

داشتن یک تیم جراحی مجرب و توانا

بهترین جراح لیفت شقیقه قطعا از افراد با تجربه در تیم جراحی خود استفاده میکند؛ و از یک تیم قوی و حمایت گر برخوردار است. کسانی که جز بهترین جراحان عمل لیفت شناخته شده اند، قطعا روی نتایج عمل بسیار حساس بوده و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا بهترین نتیجه بدست آید. در این عمل پزشک به تنهایی نقش ندارد بلکه تعداد زیادی از افراد توانا در نقش پرستار، تکنسین اتاق عمل، متخصص بی هوشی  با پزشک انتخابی شما در حال همکاری هستند.

بهترین مرکز لیفت صورت در تهران
کلینیک دکتر سعید شیرنگی یکی از بهترین مراکز لیفت صورت در تهران است.

توانایی پزشک برای انجام جراحی های دیگر زیبایی

اگر پزشک شما کسی باشد که علاوه بر انجام لیفت صورت، مسلط به انجام جراحی های دیگر مانند جراحی بینی، جراحی پلک باشد؛ و از مهارت و تجربه کافی برخوردار باشد، یک امتیاز بالا به حساب می‌آید. چنین جراح با مهارتی به طور کامل با دانش زیبا شناسی آشنایی دارد و ارتباط و هماهنگی بین اجزای صورت را می‌داند. پس همچین ویژگی ای در پزشک انتخابی شما باعث می‌شود که هنگام عمل جراحی لیفت صورت، آسیبی به ترکیبات چهره شما وارد نکند و عمل جراحی به بهترین نحو احسن صورت بگیرد.

عوامل موثر بر انتخاب مرکز لیفت صورت

بطور کلی کلینیک‌های زیادی هستند که در زمینه زیبایی فعالیت دارند، اما آن‌چه که حائز اهمیت است، انتخاب مرکز خوب لیفت صورت در تهران است. برای این‌که شما بتوانید به مرکز لیفت انتخابی خود اعتماد کنید و برای انجام عمل های جوانسازی و زیبایی خود به آن‌ها اطمینان کامل داشته باشید، باید به چند موارد توجه کنید:

  • * بهترین مرکز لیفت صورت، مرکزی است که تمام مجوز‌های لازم را گرفته باشد، زیرا هر کدام از عمل‌های زیبایی و جوانسازی نیاز به تبحر و مهارت دارد، بنابراین باید توسط فردی انجام شود که تمام دوره‌ها را گذرانده و از سطح سواد بالایی برخوردار است.
  • * حضور پزشک متخصص لازم و ضروری است. پزشک باید جلساتی را برای مشاوره با فرد متقاضی تنظیم کند تا بهترین تصمیم و روش درمانی برای این فرد گرفته شود.
  • * داشتن تجهیزات و امکانات کامل و به روز در کنار یک تیم مجرب و توانا

علاوه بر تمام موارد بالا، کلینیکی معتبر است که در کنار معقول ترین قیمت، کلیه فعالیت‌های درمانی خود را در بهترین کیفیت برای شما انجام دهد.

مرکز خوب برای لیفت صورت

اهمیت انتخاب بهترین مرکز لیفت صورت در تهران

بنظر شما چرا انتخاب جراح در عمل لیفت صورت اهمیت دارد؟ اصلا مگر پزشک جراح انتخابی شما می‌تواند در نتیجه نهایی عمل نقش داشته باشد؟ چرا باید پزشک خوب لیفت شقیقه در تهران را انتخاب کنیم؟ لازم به ذکر است که اشاره کنیم  انتخاب جراح چقدر میتواند برای شما مهم و قابل اهمیت باشد، قطعا تمام افرادی که تصمیم می‌گیرند عمل‌های زیبایی و یا لیفت صورت را انجام دهند، از نتیجه نهایی استرس دارند، و نگران هستند از این‌که برخلاف میل خود به نتیجه دلخواه و مطلوبی نرسند، فراموش نکنید که وقتی پزشک انتخابی شما، جز بهترین جراح لیفت شقیقه باشد، خیال شما را از هر نظر راحت میکند، زیرا نداشتن مهارت و تجربه پزشک، نه تنها شما را به نتیجه خوب و ایده آلی  نمی‌رساند بلکه می‌تواند عوارض جبران ناپذیری را نیز برای شما بوجود اورد. پس توصیه ما این است در انتخاب بهترین دکتر لیفت شقیقه در تهران توجه کافی داشته باشید.

 

دکتر سعید شیرنگی

دکتر سید سعید شیرنگی پس از اخذ مدرک دکترای پزشکی عمومی در سال 1384 از دانشگاه علوم پزشکی ایران، در سال 1388 دکترای تخصصی جراحی عمومی را از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت نمودند و سپس در سال 1394 با مدرک دکترای فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فارغ التحصیل گردیدند. دکتر سید سعید شیرنگی فوق تخصص جراحی پلاستیک در کرج مشغول فعالیت بوده و خدمات درمانی و زیبایی به بیماران ارائه می نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *