تزریق ژلمقالات

تزریق ژل لب مدل باربی (عروسکی) + هزینه

مدل لب باربی می‌تواند بانوان از خمودگی و کسالتی که در چهره‌شان دیده می‌شود نجات دهد. اغلب دیده شده است که لب‌ها با گذشت زمان حتی زودتر از برخی اعضای صورت دفرمه شده و شکل طبیعی خود را از دست ‌می‌دهند. دلایل متعددی برای بدشکل شدن یا ناموزون بودن لب‌ها و حتی باریک بودن غیر معمول و لب‌های به اصطلاح اردکی وجود دارد. بانوان و دوشیزگان جوان از نخستین علاقه مندان تزریق ژل لب مدل عروسکی به‌شمار می‌روند. وجود بیماری مزمن و افزایش سن یا عوارض مختلف از جمله این موارد به‌شمار می‌رود که تاثیر مستقیمی در بدشکل شدن لب‌ها دارد. بدین منظور پزشکان متخصص حوزه پوست و زیبایی توصیه می‎‌کنند تا با استفاده از تزریق ژل‌ به لب که قابلیت فرم‌دهی و افزایش حجم را دارند از بروز این مشکلات پیشگیری کنید.

اینفوگرافیک تزریق ژل لب مدل عروسکی
اینفوگرافیک تزریق ژل لب مدل عروسکی

امروزه ژل‌ها و فیلرهای متنوعی در برندها و با کیفیت‌های مختلفی در بازار عرضه می‌شوند که هریک دارای مدت‌زمان ماندگاری و همچنین قیمت‌های متفاوتی هستند. نخستین گام بعد از آشنایی با کاربردهای ژل مدل لب باربی که از طرفداران پروپاقرص به‌ویژه در بین بانوان برخوردار است انتخاب کلینیک مناسب با خدمات ویژه در این زمینه می‌باشد. بدین معنی که سلامت و ایمنی شما با مراقبت‌های ویژه و با بهره‌مندی از توان و تجربه پزشکان آزموده در این کلینیک‌های تخصصی حفظ شود. کلینیک زیبایی دکتر سعید شیرنگی با برخورداری از جدیدترین متدهای عمل جراحی زیبایی اتفاقا همان جایی است که می تواند نخستین و آخرین گزینه انتخابی شما باشد. برای آشنایی بیشتر با انجام تزریق ژل مدل لب باربی توصیه می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

اگر ساکن تهران هستید و قصد تزریق ژل لب روسی را دارید به کلینیک دکتر سعید شیرنگی در سعادت آباد مراجعه کنید. همچنین می‌توانید با شماره تلفن 09108822057 برای دریافت نوبت در ارتباط باشید. دکتر شیرنگی فوق تخصص جراحی پلاستیک است و با توجه به نیاز شما، تزریق ژل لب را انجام می‌دهد. همچنین می‌توانید فرم زیر را پر کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

مراحل تزریق ژل لب مدل‌ عروسکی باربی

مدل لب باربی به این دلیل که می‌تواند چهره‌ای جوان و شاداب به بانوان ببخشد همواره مورد استقبال این طیف از علاقه‌مندان تزریق‌های زیبایی قرار گرفته است. از طرفی بازگرداندن طراوت و جوان‌سازی این ناحیه نیز از جمله فواید تزریق ژل لب مدل عروسکی باربی برشمرده می‌شود. بانوان گرامی که از دست چروک لب‌های به‌ ستوه آمده‌‌اند و در جستجوی راهی برای حفظ شادابی و شادمانی و حجم‌دهی به آن هستند، این روش می‌تواند گزینه قابل تاملی برای آن‌ها برشمرده شود. تزریق ژل لب مدل‌ عروسکی توسط سرنگ مخصوص و صرفا توسط پزشک متخصص پس از انجام بی‌حسی در ناحیه پایینی لب و همچنین میانه لب (ناحیه v  شکل) با دقت و ظرافت بالایی صورت می‌گیرد. در این شرایط فرم‌دهی و نحوه تزریق توسط پزشک بسیار حائز اهمیت است.

  1. نخست محل تزریق مورد بی‌حسی قرار می گیرد که این کار صرفا توسط پزشک متخصص انجام می‌شود.
  2. پس از انجام بی‌حسی در مرحله دوم، تزریق ژل لب باربی توسط سرنگ مخصوص در ناحیه پایینی لب و همچنین میانه لب (ناحیه v شکل) با دقت و ظرافت بالایی صورت می‌گیرد.
  3. فرم‌دهی و تزریق مقادیر ژل توسط پزشک بسیار حائز اهمیت است. بنابراین عمق دادن به ناحیه میانی لب پایین و لب بالا و همچنین برجسته کردن این نواحی در این مرحله موجب می‌شود تا لب‌ها بتوانند فرم باربی را به خود بگیرند.
  4. در مرحله چهارم پس از تکمیل روند تزریق ژل مذکور، محل تزریق دوباره توسط پزشک کنترل و فرد مجددا معاینه شده و راهنمایی‌های لازم در خصوص مراقبت‌های پس از تزریق و احیانا عوارض آن در اختیار وی قرار می‌گیرد.

مراحل تزریق ژل لب مدل عروسکی

مدت ماندگاری تزریق ژل لب باربی چقدر است؟

مدت زمان ماندگاری مدل لب باربی به شرایط مختلفی بستگی دارد. این شرایط به طور کلی می‌تواند بر کیفیت تزریق ژل لب مدل عروسکی باربی نیز موثر باشد. برخی از مهمترین این موارد عبارتند از:

  1. سن فرد کاندیدا برای تزریق ژل لب مدل عروسکی یا باربی
  2. مقاومت بدنی فرد و نوع تغذیه
  3. کیفیت ژل تزریقی برای مدل لب باربی و برند آن

به طور میانگین ماندگاری تزریق ژل لب مدل عروسکی باربی ۶ تا ۹ ماه بوده و در برخی افراد نیز تا ۱۲ ماه می‌تواند دوام بیاورد. انتخاب کلینیک دکتر سعید شیرنگی فوق تخصص زیبایی و پوست می‌تواند بهترین گزینه ممکن در این شرایط باشد. بنابراین توصیه می‌کنیم در اولین فرصت ممکن از وب‌سایت تخصصی دکتر شیرنگی بازدید نموده و ضمن مطالعه مطالب مرتبط و به ‌روز، همچنین از اطلاعات مناسبی که در این زمینه لازم دارید برخوردار شوید.

مطالب بیشتر: تزریق ژل لب روسی

نکات مراقبتی قبل و بعد از تزریق ژل لب مدل باربی

  1. بهتر است قبل از انجام تزریق ژل لب باربی یا مدل عروسکی حتماً با پزشک متخصص در این زمینه مشورت کنید.
  2. اصولا ژل لب باربی به ‌دلیل استفاده از هیالورونیک اسید خاصیت جذب رطوبت را به طور طبیعی دارد. این نوع ژل عوارض اندکی داشته ولی در صورت تزریق ممکن است در برخی افراد، کبودی و ورم در لب‌ها یا اطراف محل تزریق دیده شود‌.
  3. هر چند پس از تزریق ژل مدل لب باربی مواردی از قبیل تورم، کاملاً طبیعی بوده ولی در صورت گلوله شدن و التهاب طولانی مدت، در صورت لزوم و با نظر پزشک متخصص می‌توان نسبت به تخلیه ژل تزریقی اقدام کرد.
  4. بهتر است پس از تزریق ژل لب مدل عروسکی در سه تا چهار ساعت ابتدایی، دراز نکشید.
  5. از تحریک و دست زدن به محل تزریق جلوگیری کنید و توصیه‌های پزشک را جدی بگیرید.
  6. لازم است در طول دوره نقاهت از مصرف مایعات و تغذیه مناسب غافل نشوید.

هزینه هر سی سی ژل لب عروسکی

با توجه به نوسانات ارزی و در نظر گرفتن شرایط درمانی، هزینه تزریق هر سی سی ژل مدل لب باربی نیز تابع چنین شرایطی می‌باشد. البته برند ژل و میزان تزریق آن نیز در تعیین قیمت هر سی سی تاثیر مستقیمی دارد. عوامل دیگری که می‌توانند در این زمینه موثر باشند، تغییر دستمزد و خدمات ارائه شده در کلینیک مورد‌نظر است. به‌ عبارت دیگر می‌توان این طور نتیجه‌گیری کرد که هزینه هر سی سی ژل مدل لب باربی یا عروسکی با توجه به موارد فوق متغیر می‌باشد. کلینیک دکتر شیرنگی مفتخر است تا بهترین برندهای ژل لب باربی را با قیمت مناسب و کیفیت و ماندگاری بالا تهیه نموده و برای بازگرداندن طراوت و جوان‌سازی شما مورد ‌استفاده قرار ‌دهد. بنابراین با خیال راحت از هم اکنون به خانواده شاداب کلینیک تخصصی دکتر شیرنگی بپیوندید.

عوامل موثر بر ماندگاری فیلر لب باربی
  1. سن فرد
  2. نوع ژل مورد استفاده
  3. نحوه تزریق
  4. متابولیسم بدن
  5. رعایت نکات مراقبتی بعد از تزریق
حداکثر ماندگاری تزریق فیلر باربی این ژل حداکثرتا 12 ماه ماندگاری دارد.
بهترین برند ژل لب رستیلین و ژوویدرم
هزینه ژل لب باربی
  1. نوع برند مورد استفاده
  2. میزان ژل مورد نیاز
  3. هزینه کلینیک و دستمزد تخصص

هزینه تزریق ژل لب عروسکی

هزینه تزریق ژل لب باربی در کلینیک دکتر سعید شیرنگی چقدر است؟

هزینه تزریق ژل مدل لب باربی توسط دکتر شیرنگی بسیار منصفانه بوده و در صورت مقایسه، به ‌راحتی می‌توانید دریابید که شما با پرداخت هزینه‌ای بسیار مناسب قادر خواهید بود از این خدمات برخوردار شوید. تجهیزات و خدمات تخصصی و مراقبتی که در این کلینیک ارائه می‌شود، در نوع خود بی‌نظیر است. بهره‌مندی از کارکنان کاملا حرفه‌ای و مجرب در کنار محیطی امن و دلنشین از جمله دلایل جذابیت کلینیک دکتر شیرنگی به‌شمار می‌رود. انتخاب بهترین برند ژل لب باربی از یک سو و همچنین دقت و ظرافت ویژه‌ای که در حین تزریق ژل لب مدل‌ عروسکی به کار می‌رود، در کنار هزینه مناسبی که می‌پردازید کلینیک تخصصی دکتر شیرنگی را به گزینه‌ نخست کسانی تبدیل کرده است که با حساسیت زیادی درصدد انتخاب کلینیک‌های معتبر هستند.

در صورتی که تصمیم دارید از امکانات درمانی و خدمات تخصصی این کلینیک برخوردار شوید همچنین می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی که در وب‌سایت دکتر شیرنگی به آن اشاره شده است، با مشاوران مربوطه تماس بگیرید و اطلاعاتی را که در این زمینه لازم دارید کسب نمایید.

عوارض ژل لب مدل باربی

درست است که تکنیک تزریق ژل بسیار ایمن بوده و اگر متخصص مهارت بالایی در انجام آن داشته باشد مشکلی برای فرد رخ نمی‌دهد ولی به طور کلی این یک قانون پزشکی است که هر گونه عمل و تکنیک زیبایی یا درمانی، با عوارضی را به همراه خواهد داشت. این قانون شامل حال تزریق ژل لب نیز می‌شود. مهمترین عوارض ژل لب مدل باربی عبارتند از:

  1. افرادی که آستانه تحمل بسیار پایینی دارند دچار درد در حین تزریق می‌شوند. البته متخصص قبل از شروع به کار بی‌حسی موضعی را تزریق خواهد کرد ولی ممکن است شما باز هم دردی حس کنید و در این زمان پزشک میزان مصرف بی‌حسی را بالاتر خواهد برد.
  2. التهاب، ورم و کبودی، عارضه‌های موقتی هستند که بعد از چند روز در صورت رعایت نکات مراقبتی برطرف خواهند شد.
  3. اگر متخصص در تنظیم میزان ژل و نحوه تزریق، دقت کافی را نداشته باشد ممکن است دچار عدم تقارن در لب‌ها شوید.
  4. همچنین عدم مهارت متخصص در تنظیم عمق نفوذ سوزن می‌تواند عوارضی همانند آسیب بافتی و خونریزی را به همراه داشته باشد.

بهترین برند ژل لب باربی

از زمانی که تکنیک تزریق ژل به عنوان یکی از اقدامات زیبایی شناخته شد، شرکت‌های مختلفی فعالیت خود را در زمینه ساخت انواع فیلر آغاز کرند. لازم است بدانید هر کدام از فیلتر‌ها، تاثیرات خاص خود را داشته و به همین دلیل متخصص براساس اندام هدف، ژل مناسب را استفاده می‌کند. این نکته در آرایشگاه‌ها توسط آرایشگران رعایت نمی‌شود. به طور کلی بهترین برند ژل لب باربی شامل رستیلین و ژوویدرم هستند.

تزریق ژل لب مدل باربی در سعادت آباد تهران

دکتر تزریق ژل لب مدل باربی
اگر قصد دارید که تزریق ژل لب مدل باربی انجام دهید به کلینیک دکتر سعید شیرنگی مراجعه کنید.

اگر ساکن تهران هستید و قصد تزریق ژل لب مدل باربی را دارید با کلینیک دکتر سعید شیرنگی (کلینیک تزریق ژل و بوتاکس در سعادت آباد تهران) تماس بگیرید. بدین منظور کافی است با شماره تلفن 09108822057 در ارتباط باشید. دکتر شیرنگی فوق تخصص جراحی پلاستیک است و با توجه به نیاز شما، شما را راهنمایی می‌کند.

همچنین می‌توانید فرم زیر را پر کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

"*" indicates required fields

دکتر سعید شیرنگی

دکتر سید سعید شیرنگی پس از اخذ مدرک دکترای پزشکی عمومی در سال 1384 از دانشگاه علوم پزشکی ایران، در سال 1388 دکترای تخصصی جراحی عمومی را از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت نمودند و سپس در سال 1394 با مدرک دکترای فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فارغ التحصیل گردیدند. دکتر سید سعید شیرنگی فوق تخصص جراحی پلاستیک در کرج مشغول فعالیت بوده و خدمات درمانی و زیبایی به بیماران ارائه می نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *