جوانسازی پوستمقالات

لیفت صورت با نخ در کرج + هزینه

اگر ساکن کرج هستید و قصد انجام لیفت صورت با نخ را دارید با کلینیک دکتر سعید شیرنگی تماس بگیرید. بدین منظور می‌توانید با شماره 09108822057 تماس بگیرید یا فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

"*" indicates required fields

در ادامه این مقاله نکات مهمی را در مورد لیفت صورت با نخ برایتان توضیح می‌دهیم که کمک زیادی به افزایش سطح آگاهی شما می‌کند. در صورتی که در این خصوص سوالی داشتید می توانید در بخش نظرات بپرسید یا به کلینیک دکتر شیرنگی واقع در کرج مراجعه کنید تا شرایط شما بررسی شود.

لیفت صورت با نخ یکی از روش‌های جوانسازی پوست است که در آن از بخیه‌های موقت برای ایجاد یک “لیفت” ظریف اما قابل مشاهده و چشمگیر در پوست استفاده می‌شود. در این روش به جای برداشتن پوست شل شده صورت بیمار با جراحی، جراح زیبایی به سادگی و با یک روش کم تهاجمی‌تر قسمت های شل و افتاده صورت را با نخ بالا کشیده و موجبات سفت شدن آن را فراهم می‌کند. نخ‌های مورد استفاده در لیفت و سفت کردن صورت با نخ علاوه بر کاربرد آنها در لیفت پوست، با تحریک بدن به پاسخ درمانی، بدن را وادار به تولید میزان زیادی کلاژن می‌نماید.

با افزایش سن و کاهش تولید کلاژن در بدن از ضخامت پوست نیز به میزان زیادی کاسته شده و این کاهش حجم عامل بزرگی در تشکیل پوست اضافی و چین و چروک در پوست است. با ضعیف‌ شدن پوست جاذبه زمین پوست و اجزای آن را به سمت خود کشیده و به همین دلیل ما شاهد شلی و افتادگی پوست در زمان پیری هستیم. تزریق کلاژن به پوست و یا جوانسازی و لیفت صورت با نخ زمانی که علائم شلی پوست هنوز خفیف است می‌تواند با افزایش ضخامت و آبرسانی پوست به کاهش شلی و جلوگیری از بدتر شدن آن کمک کند.

نحوه لیفت و جوانسازی صورت با نخ

بسته به محلی که تصمیم به لیفت آن دارید و همچنین بسته به نظر پزشکتان در ارائه روش‌ها ممکن است تفاوت‌های کوچکی وجود داشته باشد ولی در کل لیفت پوست صورت با نخ از یک تکنیک اصلی پیروی می‎‌کند. ابتدا از شما خواسته می‌شود در اتاقی دراز بکشید. سپس با استفاده از الکل و بی‌حس‌کننده موضعی پوست شما را برای جراحی آماده می‌کنند. کل پروسه لیفت ممکن است 30 دقیقه الی 45 دقیقه زمان ببرد.

از یک سوزن یا کانول نازک برای وارد کردن نخ‌ها در زیر پوست شما استفاده می‌شود. پس از درج نخ‌ها در محل های مورد نیاز و بالا کشیدن پوست محل، سوزن حذف خواهد شد و ممکن است فشار خفیف یا سفتی زیر پوست خود احساس کنید. ظرف چند دقیقه پس از بیرون آوردن سوزن‌ها، عمل شما کامل می‌شود و می‌توانید آزادانه به خانه بروید یا به محل کار خود برگردید.

اگر در کرج زندگی می کنید برای لیفت صورت خود به کلینیک دکتر سعید شیرنگی مراجعه کنید. دکتر شیرنگی سابقه زیادی در لیفت صورت با نخ دارد و می تواند به شما کمک کند.

انواع لیفت صورت با نخ

یکی از روش‌های غیرتهاجمی، مقرون‌به‌صرفه و موثر در لیفت صورت استفاده از نخ است. در جوانسازی صورت با لیفت نخ با استفاده از نخ‌های مخصوص پوست نواحی شل و افتاده پوست را به‌هم دوخته و با بالا کشیدن و سفت کردن آن تاثیر چشمگیری در کاهش علائم ناشی از پیری پوست می‌گذارند. در زیر به انواع نخ‌های مورد استفاده در این روش اشاره مختصری خواهیم داشت.

نخ جذب

لیفت صورت با نخ‌ جذبی از مواد زیست‌سازگار تهیه شده‌اند و پس از مدتی جذب پوست می‌شوند. از طرفی این نخ‌ها با افزایش تکثیر فیبروپلاست در اطراف داربست‌های خود تولید کلاژن را نیز در پوست تحریک می‌کنند و به همین دلیل است که حتی پس از جذب این نخ‌ها توسط بدن ما می‌توانیم اثرات مثبت ناشی از آنها را روی پوست ببینیم.

نخ سلوئیت

نخ‌های سیلوئیت از بخیه‌های موقت زیست سازگار برای لیفت صورت متکی است و بیشتر روی لیفت پوست متمرکز است تا تحریک تولید کلاژن. رشته های مورد استفاده در این روش به جای صاف یا خاردار بودن، حاوی تعدادی چاک هستند که با “مخروط” های ریز در هم آمیخته شده‌اند که در نگهداری بافت مهارت دارند. این امر به نخ‌ها اجازه می‌دهد تا پوست بیشتری را جمع کنند و لیفت قابل توجه‌تری را برای گونه‌ها ایجاد کنند. نخ‌های سیلوئیت برای ایجاد نتایج نسبتاً طولانی مدت طراحی شده‌اند و اثرات آن‌ها برای یک تا سه سال تنظیم شده است.

نخ کاگ

نخ‌های کاگ یا دندانه‌ای حاوی خارهایی هستند که در لیفت صورت و به عبارتی بالا بردن بافت‌های آویزان صورت بسیار خوب عمل می‌کنند و از طرفی با تحریک تشکیل کلاژن در اطراف نخ‌ها اثرات بلند مدت خود را روی پوست بجا می‌گذارند.

نخ غیر قابل جذب

این نوع نخ‌‍ها همانطور که از اسمشان پیداست جذب پوست نشده و تا آخر عمر زیر پوست باقی می‌مانند و به طور معمول از جنس طلا و یا برخی فیبرهای سنتتیک هستند. از نخ‌های غیر قابل جذب برای بهبود و درمان مشکلات حاد پوست استفاده می‌شود.

لیفت صورت با نخ
در کل چهار نوع نخ برای انجام لیفت صورت وجود دارد.

مزایا و معایب لیفت با نخ روی صورت

مزایای لیفت پوست صورت با نخ

  • برطرف کردن مشکلات پوستی چون شلی و افتادگی پوست گونه، چانه
  • رفع چین و چروک و خطوط عمیق
  • کوتاه بودن دوره نقاهت
  • روشی آسان با بهبودی سریع
  • غیرتهاجمی و بنابراین کم خطر بودن آن
  • بدون زخم، کبودی شدید، خونریزی یا سایر عوارض
  • بدون نیاز به بیهوشی عمومی

معایب جوانسازی پوست با لیفت نخ

  • ماندگاری به نسب کوتاهتری نسبت به روش جراحی دارد.
  • برای برطرف کردن علائم اولیه ناشی از پیری پوست مناسب است.
  • امکان حرکت نخ زیر پوست وجود دارد که باعث عدم تقارن قسمت‌های مختلف صورت، درد و ناراحتی در پوست می‌شود.
  • ممکن است باعث ایجاد حساسیت‌های پوستی، حساس شدن پوست به لمس و یا در مواردی بی حسی پوست شود.

سوالات متداول در مورد لیفت صورت با نخ

1- آیا عمل زیبایی لیفت صورت با نخ دردناک است؟

جوانسازی و لیفت صورت با نخ به عنوان یک روش نسبتاً بدون درد در نظر گرفته می‌شود با اینحال پزشک به منظور احساس راحتی شما و عدم احساس درد از محلول‌های بیحسی موضوعی در محل‌های وارد کردن سوزن استفاده می‌کنند. پس از عمل ممکن است عوارضی چون درد اندک، تورم، کبودی، عدم تقارن، ناهمواری، سفت شدن پوست در دو هفته اول پس از لیفت مشاهده شود که با مراقبت‌های ساده و مصرف داروهای مسکن خیلی زود برطرف خواهد شد.

2- لیفت صورت با نخ برای چه سنی مناسب است

کاندیدای ایده‌آل جوانسازی صورت با لیفت نخ معمولا افرادی هستند که در اواخر دهه سی تا اوایل پنجاه سالگی قرار دارند. از طرفی لیفت با نخ می‌تواند جایگزین مناسبی برای لیفتینگ صورت به روش جراحی برای افراد مسنی که بیماری‌های زمینه‌ای چون فشار خون بالا، دیابت نوع دو و بیماری‌های قلبی عروقی دارند باشد چرا که در این روش تنها از بی حسی موضعی استفاده می‌شود.

3- لیفت صورت با نخ بهتر است یا بوتاکس

دقت داشته باشید که لیفت و سفت کردن صورت با لیفت نخ کلاژن‌سازی را در پوست تحریک می‌کند در حالی که بوتاکس این کار را انجام نمی‌دهد. اثرگذاری بوتاکس با فلج کردن ماهیچه‌هایی که باعث ایجاد چین و چروک شده‌اند مشخص می‌شود. بنابراین بسته به نتیجه‌ای که می‌خواهید به دست آورید می‌توانید روش‌های مختلفی را برگزینید. به عنوان مثال برای برطرف کردن چروک اطراف چشم بوتاکس گزینه مناسبی است چون از روش نخ نمی‌توان برای این نواحی استفاده کرد.

لیفت نخ یا بوتاکس؟

4- لیفت صورت با نخ بهتر است یا تزریق چربی

اینکه کدامیک از روش‌های لیفت صورت برای مشکل پوست شما مناسب است بسته به نظر پزشک و درجه مشکلاتی که در پوست ایجاد شده است دارد. زیرا که روش‌کار و نحوه اثرگذاری هر کدام متفاوت از دیگری است. یکی از دلایل افتادگی یا شلی پوست کاهش میزان چربی‌های نواحی مختلف صورت است که می‌توان از طریق تزریق چربی این مشکل را برطرف نمود، از سوی دیگر  لیفت پوست صورت با نخ از بهترین روش‌های برطرف کردن شلی و افتادگی پوست به حساب می‌آید. استفاده ترکیبی از هر دو روش به طور همزمان قطعا اثرگذاری بیشتری در رفع مشکلات ناشی از افزایش سن روی پوست خواهد داشت.

به منظور جوانسازی صورت با لیفت نخ در ابتدا باید به دنبال پزشک با تجربه و شناخته شده‌ای باشید که با اصول زیبایی‌شناسی آگاهی داشته و سلامت فرد برای او در اولویت باشد. پس قبل از اقدام به لیفت در ابتدا یک تحقیق کوتاه در اینترنت نمایید یا در مطب پزشک انتخابی خود حاضر شده و نتایج کار آنها را از نزدیک مشاهده کنید تا بتوانید دکتر خوب برای لیفت صورت با نخ را بیابید.

اگر در کرج ساکن هستید و قصد لیفت صورت خود را دارید، حتما به پیج اینستاگرام دکتر شیرنگی مراجعه کنید و نظرات مراجعه کنندگان قبلی ایشان را بررسی کنید.

در ادامه نکات مراقبتی قبل و بعد از لیفت پوست صورت با نخ را بررسی می‌کنیم:

  • توصیه می‌شود حداقل یک هفته قبل از لیفت پوست صورت با نخ و تا  مدتی پس از لیفت از مصرف الکل و دخانیات خودداری شود زیرا باعث کم آبی بدن می‌شود.
  • مصرف هر گونه داروی رقیق کننده خون از جمله آسپیرین از یک هفته قبل متوقف شود، تا از بروز خونریزی حین لیفت پیشگیری شود.
  • هنگام تمیز کردن صورت یا استفاده از مرطوب‌کننده حداقل یک هفته پس از قرار دادن نخ‌ها، از وارد آوردن فشار زیاد به پوست بپرهیزید.
  • به مدت 48 ساعت از کمپرس یخ برای کاهش تورم استفاده کنید.
  • سعی کنید به مدت 5 تا 7 روز سر خود را کمی بالا و در زاویه حدودا 45 درجه از بدن نگه دارید.
  • به مدت 24 ساعت حرکات صورت از جمله خندیدن، گریه کردن را محدود کنید.
  • از استفاده از مواد آرایشی به مدت 48 ساعت بپرهیزید.
  • 2 الی 3 هفته از انجام فعالیت‌های سنگین بپرهیزید.
  • از غذاهای نرم و مایعات فراوان استفاده کنید

بهتر  است به مدت 48 ساعت پس از لیفت پوست صورت با نخ از استفاده مواد آرایشی روی پوست خودداری کنید تا بدین طریق از استعمال هر نوع فشار یا کششی روی پوست جلوگیری شود.

هزینه لیفت صورت با نخ در کرج چقدر است؟

اگر ساکن کرج هستید و قصد انجام لیفت صورت با نخ را دارید، برای اطلاع از هزینه با کلینیک دکتر سعید شیرنگی تماس بگیرید. هزینه لیفت صورت با نخ به روش کار پزشک و وضعیت صورت شما بستگی دارد و لازم است که ابتدا معاینه شوید و سپس هزینه دقیق به شما اعلام می‌شود. برای تعیین نوبت ویزیت می‌توانید با شماره 09108822057 تماس بگیرید.

دکتر لیفت صورت با نخ در کرج
اگر قصد لیفت صورت با نخ دارید به کلینیک دکتر سعید شیرنگی واقع در کرج مراجعه کنید.

دكتر سيد سعيد شيرنگي، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران با چندین سال تجربه در زمینه اعمال زیبایی است که شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به کلینیک دکتر شیرینگی از مشاوره و راهنمایی‌های رایگان این کلینیک در زمینه لیفت پوست صورت با نخ استفاده نمایید و اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و چگونگی انجام این روش در کلینیک دکتر شیرنگی را جویا شوید.

منبع
global

دکتر سعید شیرنگی

دکتر سید سعید شیرنگی پس از اخذ مدرک دکترای پزشکی عمومی در سال 1384 از دانشگاه علوم پزشکی ایران، در سال 1388 دکترای تخصصی جراحی عمومی را از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت نمودند و سپس در سال 1394 با مدرک دکترای فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فارغ التحصیل گردیدند. دکتر سید سعید شیرنگی فوق تخصص جراحی پلاستیک در کرج مشغول فعالیت بوده و خدمات درمانی و زیبایی به بیماران ارائه می نمایند.

‫2 نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *