جراحی زیبایی سینهمقالات

دکتر شیرنگی بهترین جراح پروتز سينه در کرج + هزینه

اگر به دنبال بهترین جراح پروتز سينه در کرج هستید، می‌توانید به کلینیک دکتر سعید شیرنگی مراجعه کنید. دکتر شیرنگی فوق تخصص جراحی پلاستیک است و دارای سالها تجربه موفق در عمل جراحی زیبایی و پروتز سینه است. نمونه کارهای ایشان را در پیج اینستاگرام و در سایتهای عمومی مثل نی نی سایت می‌توانید مشاهده کنید. لطفا برای دریافت نوبت مشاوره با شماره 09108822057 یا 02188596617 تماس بگیرید یا به کلینیک ایشان واقع در کرج مراجعه کنید.

پروتز سینه یکی از رایج‌ترین اعمال جراحی زیبایی در دنیا می‌باشد که بسیاری از خانم‌ها به منظور دستیابی به اندازه و فرم دلخواه سینه خود جهت انجام این جراحی زیبایی اقدام می‌کنند. در این عمل جراحی از ماده‌ای به ‌نام پروتز در داخل سینه بیمار در واقع روی عضله قفسه سینه با هدف بزرگ‌کردن، فرم‌دادن و برجسته‌کردن سینه استفاده می‌شود. در طی جراحی سینه، پروتز سیلیکونی یا نمکی در سینه بیمار در اندازه‌ دلخواه به‌وسیله برش‌های بسیار کوچک وارد سینه می‌شود و در قسمت زیر بافت سینه قرار گرفته می‌شود. انجام جراحی پروتز سینه در خانم‌ها موجب افزایش اعتماد به‌نفس و احساس رضایت بیشتر از اندام و ماهیت زنانه می‌شود. در ادامه این بخش از مطلب قصد داریم به عوامل موثر بر هزینه پروتز سینه در تهران بپردازیم.

جهت اطلاع از هزینه پروتز سینه (پستان) در کلینیک کرج دکتر سعید شیرنگی می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل  فرمایید.

پروتز سینه برای چه افرادی مناسب است؟

پروتز سینه برای خانم‌هایی که به‌دلیل ابتلا به بیماری سرطان تمام یا بخشی از سینه آنها از بین رفته است یا افرادی که به طور مادرزادی سینه‌های نامتقارن دارند و یا فقط یک سینه دارند مناسب است.

همچنین خانم‌هایی که سینه‌های کوچکی دارند یا با افزایش سن و به‌ دلیل کاهش وزن با مشکل افتادگی سینه مواجه می‌شوند انتخابی مطلوب است.

مشکلات ظاهری مختلف در سینه‌‌های خانم‌ها موجب کاهش اعتماد به‌نفس در آنها شده و تصور می‌کنند سینه‌های جذابی ندارند. جراحی پروتز سینه یکی از راه‌کارهای درمانی شایع برای حل این مشکل است. این روش جراحی برای این دسته از افراد بسیار مناسب است و قرارگیری پروتز پشت بافت طبیعی پستان در بالای عضله اصلی قفسه سینه یا در زیر آن موجب بهبود ظاهر پستان می‌شود.

پروتز سینه برای چه افرادی مناسب است؟
آیا شک دارید که پروتز سینه برای شما مناسب است یا نه؟ کافی است به کلینیک دکتر شیرنگی که از جمله بهترین جراح های پروتز سينه در کرج است مراجعه کنید و توسط دکتر معاینه شوید.

پروتزهایی که به منظور بزرگ‌کردن سینه مورد استفاده قرار می‌گیرند با بدن سازگاری دارند به همین جهت طول عمر بالایی دارد و پس از جراحی احتمال به‌ خطر افتادن سلامت پستان و یا بروز آلرژی بسیار کم است. نتایج کاملا طبیعی حاصل از پروتز سینه موجب شده تا بسیاری از خانم‌ها هرگونه مشکل ارثی یا ناشی از عوامل مختلف در پستان‌ها را با پروتز سینه برطرف کنند.

عوامل تاثیرگذار بر هزینه پروتز سینه

هزینه عمل پروتز سینه تا حدود زیادی به نوع کلینیک و مرکز جراحی این عمل و تخصص پزشک معالج مرتبط است. این امر که پزشک مربوطه از چه نوع روش بیهوشی برای بیمار استفاده کند و نحوه انجام جراحی پروتز سینه به‌ چه‌ صورت باشد همگی از عوامل موثر بر هزینه پروتز سینه می‌باشند. همچنین این‌که مرکز جراحی چه نوع خدماتی به بیمار ارائه می‌دهد از دیگر عوامل تاثیرگذار بر هزینه این جراحی است.

در واقع به ‌طور کلی باید گفت عوامل تاثیرگذار بر هزینه پروتز سینه متعدد هستند و بسته به نوع میزان دستمزد جراح، جنسیت و برند و هزینه‌های جانبی اعم از ویزیت، دارو، هزینه مربوط به بیمارستان یا کلینیک و مراقبت‌های مورد نیاز پس از جراحی تعیین می‌شود.

هزینه پروتز سینه در کرج
اگر ساکن کرج هستید و به دنبال بهترین جراح پروتز سينه می‌گردید بدانید که علاوه بر تخصص و مهارت جراح، نوع و مرغوبیت پروتز نیز بر هزینه عمل شما اثر خواهد داشت.

بنابراین اگر بخواهیم مهم‌ترین عوامل موثر در محاسبه هزینه جراحی پروتز سینه را بیان کنیم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هزینه دستمزد جراح که با توجه به مهارت، تجربه، شهرت و تخصص وی تعیین می‌شود.
  • نوع برند انتخابی برای خرید پروتز سینه و نوع پروتزی که در سینه‌ها کاشته می‌شود.
  • تعداد جلساتی که به منظور مشاوره بیمار با پزشک و کنترل جهت ارزیابی و بررسی سلامت سینه در نظر گرفته می‌شود.
  • نوع بیمارستانی که جراحی پروتز سینه در آن انجام می‌شود و مدت زمان بستری بیمار در بیمارستان از دیگر عوامل مهم تعیین کننده هزینه جراحی پروتز سینه است.

هزینه پروتز سینه در بیمارستان‌های خصوصی

هزینه پروتز سینه در بیمارستا‌ن‌های خصوصی مختلف نیز با توجه به عوامل گوناگونی تعیین می‌شود و متغیر است. هزینه این عمل با در نظر داشتن دستمزد جراح مربوطه، نوع وسایل مصرفی حین جراحی پروتز سینه، هزینه بستری و اتاق و هتلینگ تعیین می‌گردد. بنابراین عوامل مختلفی تعیین‌کننده هزینه پروتز سینه در بیمارستان‌های خصوصی در شهر تهران و دیگر شهرهای کشور می‌باشند و نمی‌توان هزینه دقیقی از این عمل جراحی در بیمارستان‌های خصوصی ارائه داد. موقیعت جغرافیایی بیمارستان خصوصی، نوع اتاق‌ها و میزان مجهز بودن اتاق‌های بیمارستان از عواملی هستند که به ‌طور مستقیم در افزایش هزینه پروتز سینه تاثیرگذار می‌باشند.

هزینه پروتز سینه در کلینیک کرج دکتر شیرنگی چقدر است؟

با توجه به این موضوع که هرساله مبالغ مربوط به خدمات جراحی درصدی افزایش پیدا می‌کند، بنابراین هزینه جراحی پروتز سینه در سال جدید نسبت به سال قبل بیشتر است. در ارتباط با هزینه پروتز سینه نمی‌توان مبلغ دقیقی را بیان کرد و هزینه مربوط به این عمل جراحی تنها با معاینه بیمار و با توجه به عوامل گوناگونی مانند موقعیت مکانی مرکز جراحی و مطب همین طور تجربه و مهارت پزشک تعیین می‌شود. بنابراین به ‌منظور کسب اطلاع دقیق از هزینه دقیق پروتز سینه لازم است بیمار به پزشک مربوطه مراجعه کند.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه دقیق پروتز سینه توسط دکتر سعید شیرنگی فرم زیر را پر کنید یا با شماره‌های کلینیک کرج ایشان تماس بگیرید.

درخواست مشاوره تخصصی جراحی زیبایی سینه

"*" indicates required fields

بهترین جراح پروتز سينه کرج

بهترین جراح پروتز سينه کرج
اگر به دنبال بهترین جراح پروتز سينه در کرج هستید به کلینیک دکتر سعید شیرنگی مراجعه کنید.

دکتر سعید شیرنگی فوق تخصص جراحی پلاستیک و دارای سالها تجربه موفق در عمل جراحی زیبایی و پروتز سینه است. برای دریافت نوبت مشاوره با شماره 09108822057 یا 02188596617 تماس بگیرید.

همان‌طور که می‌دانید یافتن یک پزشک متخصص و باتجربه برای جراحی پروتز سینه کار آسانی نیست و این مسئله برای فردی که قصد انجام این عمل را دارد بسیار مهم است. با توجه به این موضوع که جراحی زیبایی سینه‌ها با در نظر گرفتن حساسیت بافتی و قرار داشتن در معرض سرطان کار بسیار ظریفی است و نیازمند مهارت و تجربه پزشک مربوطه است، پزشک علاوه بر موضوع زیبایی جراحی باید سلامتی عمومی فرد و میزان ریسک این عمل را نیز در نظر داشته باشد. هزینه پروتز سینه در کلینیک کرج دکتر سعید شیرنگی با فاکتورهایی از قبیل نوع عمل، نوع و برند پروتز، دستمزد پزشک، هزینه کارکرد دستگاه‌های اتاق عمل و تکنسین‌ها تعیین می‌گردد.

هدف پزشک معالج کمک به افزایش اعتماد به‌نفس بیماران با رفع نواقص مربوط به سینه‌ها و ایجاد زیبایی در اندام بیمار در قالب سلامتی است. بیماران به منظور کسب اطلاعات دقیق از هزینه پروتز سینه می‌توانند به منظور رزرو نوبت مشاوره با مطب دکتر سعید شیرنگی فوق تخصص جراحی پلاستیک تماس بگیرند. جلسه‌ای که برای مشاوره و معاینه حضوری بیمار در نظر گرفته می‌شود، هزینه دقیق جراحی پروتز سینه را مشخص می‌کند. همچنین بیمار می‌تواند سوالات مختلفی که در رابطه با این جراحی در ذهن خود دارد با پزشک مربوطه مطرح کند.

آیا هزینه پروتز سینه توسط بیمه پرداخت می‌شود؟

همان‌طور که گفته شد جراحی زیبایی پروتز سینه در بین زنان یک جراحی شایع و محبوب است. اما برای بسیاری از متقاضیان هزینه این جراحی از مشکلاتی است که موجب درگیری ذهنی آنها می‌شود. این سوال برای بسیاری از خانم‌هایی که قصد بزرگ‌کردن و فرم‌دادن به سینه‌های خود را دارند ممکن است پیش آمده باشد که آیا هزینه پروتز سینه توسط بیمه پرداخت می‌شود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت با توجه به‌این موضوع ‌که عمل پروتز سینه یک عمل جراحی زیبایی محسوب می‌شود، بنابراین تحت پوشش بیمه نیست و هیچ نوع حمایت مالی برای این جراحی زیبایی از طرف شرکت‌های بیمه صورت نگرفته است.

آیا هزینه پروتز سینه توسط بیمه پرداخت می‌شود؟
هزینه پروتز سینه توسط شرکتهای بیمه پرداخت نمی‌شود.

با وجود این‌که هدف از جراحی پروتز سینه تنها مربوط به شکل ظاهری سینه‌ها مربوط نیست و در بسیاری از مواقع با هدف ترمیم و بازسازی سینه انجام می‌شود همچنین بازسازی پستان بیماران سرطانی که در سیر درمان سرطان یک عمل درمانی محسوب می‌شود باز هم تحت پوشش بیمه قرار نمی‌گیرد. بنابراین هزینه پروتز سینه باید توسط خود بیمار پرداخت شود و از طرف شرکت‌های بیمه حمایت مالی صورت نخواهد گرفت. البته در برخی از موارد در صورتی ‌که هدف از جراحی پروتز سینه صرفا زیبایی نبوده و درمانی نیز باشد مانند ژنیکوماستی در این صورت بیمه‌گذار مطابق تعرفه‌هایی که از قبل تعیین شده است تمام هزینه عمل یا بخشی از آن را پرداخت خواهد کرد.

به منظور استفاده از خدمات زیبایی دکتر سعید شیرنگی به کلینیک ایشان در کرج مراجعه کنید یا با شماره تماس 09108822057 در ارتباط باشید. دکتر شیرنگی یکی از بهترین جراح های پروتز سينه در کرج است. سلامتی و زیبایی خود را به دست پزشکان نامعتبر که قیمتهای پایین دریافت می‌کنند نسپارید.

دکتر سعید شیرنگی

دکتر سید سعید شیرنگی پس از اخذ مدرک دکترای پزشکی عمومی در سال 1384 از دانشگاه علوم پزشکی ایران، در سال 1388 دکترای تخصصی جراحی عمومی را از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت نمودند و سپس در سال 1394 با مدرک دکترای فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فارغ التحصیل گردیدند. دکتر سید سعید شیرنگی فوق تخصص جراحی پلاستیک در کرج مشغول فعالیت بوده و خدمات درمانی و زیبایی به بیماران ارائه می نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *