جراحی زیبایی صورتمقالات

بهترین جراح لیفت ابرو و پیشانی در سعادت آباد تهران

اگر به دنبال بهترین جراح لیفت ابرو در بخش شمال و شمال غرب تهران هستید، به کلینیک دکتر سعید شیرنگی در سعادت آباد مراجعه کنید. لیفت ابرو و پیشانی در این مرکز انجام می‌شود. دکتر شیرنگی فوق تخصص جراحی پلاستیک و دارای چندین سال سابقه درخشان در عملهای زیبایی است. به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما یک جلسه توسط ایشان ویزیت شوید و با دکتر مشورت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 09108822057 – 02188596617 در ارتباط باشید یا به کلینیک به آدرس تهران – سعادت آباد – بلوار فرحزادی -انتهای خیابان عباسی اناری نبش پاکنژاد پلاک ۵۱ طبقه ۳ واحد ۱۰ مراجعه کنید.

گذر زمان و بالا رفتن سن باعث می‌شود تا پوست افراد دچار افتادگی شود. علاوه بر آن مشاهده خطوط نیز از دیگر علائم پیری و گذر سن محسوب می‌شود که برای بسیاری از افراد ناخوش‌آیند است. کسانی که دچار این مشکل در ناحیه پیشانی و ابروهای خود هستند می‌توانند به کمک جراحی لیفت پیشانی و ابرو با اندوتاین زیبایی دوباره را به چهره خود بازگردانده و از مشکل افتادگی و چروک‌های ایجاد شده رهایی یابند. این روش گزینه بسیار مناسب و تاثیرگذاری در حذف خطوط عرضی و یا عمودی ایجاد شده در بین دو چشم و پیشانی است.

لیفت ابرو
اگر در تهران زندگی می‌کنید و به دنبال لیفت ابرو هستید، قبل از مراجعه به متخصص اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید. بهترین نتیجه از لیفت ابرو زمانی حاصل می‌شود که علاوه بر شنیدن پیشنهادات پزشک، خودتان هم اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید.

اگر شما نیز فکر می‌کنید لیفت پیشانی می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای رهایی از علائم پیری در چهره شما باشد می‌توانید به مطب دکتر شیرنگی که یکی از بهترین جراحان لیفت پیشانی و ابرو با دستگاه اندوتاین است مراجعه کرده و از مشاوره‌ و تخصص او بهره ببرید.

مراحل لیفت ابرو در کلینیک دکتر شیرنگی

لیفت پیشانی و ابرو با توجه به مزایا و نتایج مثبت و ماندگاری بالایی که دارد توانسته با استقبال بسیاری از افراد برای از بین بردن علائم پیری تبدیل شود. البته امروزه روش‌های متنوعی برای این منظور روی کار آمده‌اند. در زیر یک جمع‌بندی کلی در مورد مراحل لیفت ابرو و لیفت پیشانی را معرفی کرده‌ایم:

مراحل لیفت ابرو

  • آماده‌سازی متقاضی

این مرحله با توجه به روش انتخابی برای لیفت پیشانی و ابرو می‌تواند متفاوت باشد. با توجه به روش لیفت، پزشک متخصص بیهوشی و بی‌حسی موضعی را برای بیمار اعمال می‌کند. همچنین نواحی مورد نظر برای شروع کار استریل می‌شوند.

  • ایجاد برش جراحی

اگر روش جراحی برای این منظور انتخاب شده باشد پزشک متخصص با توجه به تجربه کاری برش‌هایی را در جهت‌ها و اندازه‌های مناسب بر روی پیشانی اعمال خواهد کرد.

  • لیفت پیشانی و ابرو

بعد از انجام تمامی موارد گفته شده در بالا نوبت به لیفت پیشانی و ابرو می‌رسد. در این مرحله طبق روش انتخاب شده پزشک کار را شروع می‌کند. در حالت کلی پزشک پوست، عضله‌ها و بافت‌هایی را که در اثر بالا رفتن سن افتاده شده را به سمت بالا کشیده و به جایگاه قبلی خود باز می‌گرداند.

  • ثابت کردن ابروها و عضله‌ها

پس از اینکه ابروها و عضله‌های پیشانی به سمت بالا کشیده شدند نوبت به ثابت نگه داشتن آن‌ها در جایگاه جدید می‌رسد. بنابراین پزشک متخصص از یکی از روش‌های بخیه‌زنی با صلاح‌دید خود استفاده می‌کند. این روش‌ها می‌توانند یکی از موارد بخیه دائمی، استفاده از پیچ‌های کوچک جراحی و … باشند.

  • اعمال بخیه در برش‌های ایجاد شده

آخرین مرحله اعمال بخیه در برش‌های ایجاد شده است. این بخیه‌ها با ظرافت کامل زده می‌شوند تا بعد از بهبودی هیچ اثری از زخم‌ها به جا نماند.

بالا کشیدن ابرو با لیفت پیشانی و ابرو
مزایا عوارض مراحل نکات مراقبتی
1-جوان‌تر شدن چهره فرد

2- قرینه کردن ابروهای غیرقرینه

3- رفع افتادگی عضله‌های ابرو و پیشانی

4- رفع چین و چروک‌های بین دو ابرو

5-عوارض جانبی بسیار کم و محدود

6- داشتن نتایج کاملاً طبیعی

7- ماندگاری نتایج تا چندین سال

1-ایجاد تورم و قرمزی در پیشانی به صورت موقت

2- زخم شدن محل پیشانی

3- ایجاد عفونت در محل زخم‌ها در صورت عدم رعایت نکات مراقبتی

4- غیر قرینه شدن ابروها در صورت مراجعه به فرد غیر متخصص

5- احساس سردرد به صورت موقت

6- احساس سوزش و خارش در پیشانی و ابروها

 

1-تعیین روش لیفت توسط پزشک جراح

2- تعیین روش بی‌هوشی یا بی‌حسی با توجه به روش لیفت و وضعیت بیمار

3- استریل کردن محل لیفت

4- ایجاد برش‌هایی کوچک در محل پیشانی در جهت‌های مختلف در روش جراحی

5- بالا کشیدن پوست و عضلات ابرو و پیشانی

6- ثابت کردن ابرو و عضلات در محل جدید با بخیه، پیچ جراحی و وسایل مخصوص با قابلیت جذب بالا

7- بستن برش‌های ایجاد شده با کلیپس‌های منگنه مانند مخصوص یا بخیه قابل جذب

1-عدم مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی از سه هفته قبل عمل تا یک ماه بعد لیفت

2- عدم مصرف داروهای رقیق کننده خون از دو هفته قبل عمل تا سه هفته بعد لیفت

3- استفاده از کمپرس سرد در سر و پیشانی برای رفع التهاب

4- پرهیز از خارش، مالش و فشار پیشانی تا خوب شدن زخم‌ها

5- مصرف آنتی بیوتیک و سایر داروهای تجویزی پزشک

6- پرهیز از مصرف خودسرانه دارو

7- شستن زخم‌ها طبق دستور پزشک

 

هزینه لیفت ابرو در تهران چقدر است؟

هزینه لیفت ابرو و پیشانی در کلینیک شیرنگی
برای اطلاع از هزینه دقیق لیفت ابرو در تهران لازم است که به کلینیک مراجعه کنید و توسط دکتر شیرنگی معاینه شوید.

هزینه لیفت پیشانی و ابرو بسته به برخی شرایط بیمار از قبیل میزان افتادگی، سن بیمار و غیره و همچنین مواردی مثل روش انتخابی و اجرت پزشک می‌تواند متفاوت باشد. به همین دلیل برای اطلاع از قیمت دقیق این کار باید پزشک خود را انتخاب کرده و بعد از انجام بررسی‌های لازم قیمت نهایی کار را مشخص کرد. کاندیدهای انجام لیفت پیشانی و ابرو بدون جراحی یا با جراحی می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی با مطب دکتر شیرنگی تماس گرفته اطلاعات لازم و کافی در این مورد را به دست آورند.

بهترین جراح لیفت ابرو در تهران کیست؟

بهترین جراح لیفت ابرو در تهران
اگر در تهران زندگی می‌کنید و به دنبال بهترین جراح لیفت ابرو هستید، به کلینیک دکتر سعید شیرنگی مراجعه کنید.

جراحان زیادی در تهران مشغول کار هستند که برخی از آنها در رده بهترینها قرار می‌گیرند. یکی از این جراحان دکتر سعید شیرنگی است. اگر به دنبال بهترین جراح لیفت ابرو در تهران هستید، همین حالا با کلینیک دکتر شیرنگی مراجعه کنید. برای دریافت نوبت ویزیت قبل از مراجعه حضوری می‌توانید با شماره 09108822057 در ارتباط باشید.

در ادامه به ارائه توضیحات تکمیلی در مورد لیفت ابرو می‌پردازیم.

1- عوارض لیفت پیشانی و ابرو با اندوتاین

کسانی که لیفت ابرو را برای زیباسازی و جوان‌سازی چهره خود انتخاب می‌کنند می‌توانند شاهد برخی عوارض جانبی احتمالی باشند. شدت و اهمیت این عوارض بسته به روش انتخابی، تخصص و تبحر پزشک انتخاب شده، میزان رعایت نکات مراقبتی قبل و بعد از انجام کار می‌تواند متفاوت باشد. از جمله این عوارض احتمالی عبارتند از:

  1. کاهش اعصاب حسی در نواحی پیشانی و ابرو به صورت موقتی
  2. زخم شدن پوست
  3. ایجاد حالت نامتقارن در ابروها در صورت بی‌دقتی پزشک
  4. احساس عوارض ناشی از بیهوشی
  5. ایجاد تورم و کبودی در پیشانی و صورت
  6. احساس درد و ناراحتی در پیشانی و سر
  7. احتمال خونریزی در زخم‌ها
  8. احساس خارش پوستی

افراد می‌توانند بالا کشیدن ابرو با لیفت ابرو را در مطب دکتر شیرنگی با حداقل عوارض جانبی انجام داده و دوره نقاهت کم‌دردسری را پشت سر بگذارند.

کاندید مناسب لیفت ابرو و پیشانی
قبل از اقدام برای پیدا کردن بهترین جراح لیفت ابرو بررسی کنید که آیا مشکل شما با لیفت ابرو رفع می‌شود؟ شاید هنگام معاینه توسط متخصص ایشان به شما پیشنهاد دهد که عمل زیبایی دیگری انجام دهید. اگر در تهران زندگی می کنید حتما قبل از لطفت ابرو توسط دکتر شیرنگی معاینه شوید و از نظر ایشان مطلع شوید.

چه افرادی کاندید مناسبی برای جراحی لیفت ابرو و پیشانی هستند؟

به طور کلی افرادی که در گروه‌های زیر قرار دارند برای لیفت ابرو و پیشانی کاندید مناسبی هستند:

  1. در زمان انجام لیفت ابرو و پیشانی، باید آزمایشات مبنی بر بررسی سلامت عمومی انجام گیرد و متخصص متوجه شود به هیچ بیماری خاصی مبتلا نیستید.
  2. این روش درمانی برای کسانی که ابرو‌های خطی داشته و یا اینکه ابرو‌های آن‌ها افتاده شده است بسیار مناسب خواهد بود.
  3. در صورتی که مدت‌ها است به چین و چروک‌های افقی در پیشانی خود دچار هستید، قطعاً می‌دانید که یک چروک ساده و کوچک، چه اندازه چهره انسان را پیر نشان می‌دهد. بنابراین بهتر است لیفت ابرو و پیشانی را انجام دهید تا این عارضه‌ها و این علائم پیری هر چه زودتر از چهره شما محو شوند.

2- آیا امکان انجام همزمان جراحی لیفت ابرو با بلفاروپلاستی وجود دارد؟

بعضی از افراد دچار مشکلاتی همانند افتادگی پلک شده‌اند و زمانی که می‌خواهند جراحی لیفت ابرو و پیشانی را انجام دهند، از متخصص درخواست می‌کنند در صورت امکان، لیفت ابرو و پیشانی همزمان با بلفاروپلاستی انجام گیرد. لازم است بدانید که خوشبختانه امکان انجام جراحی لیفت ابرو و عمل بلفاروپلاستی فراهم شده و شما با یکبار عمل می‌توانید مدل ابرو‌های خود را تغییر داده و مشکلات موجود در پلک بالا را نیز برطرف کنید.

3- نکات مراقبتی قبل و بعد از لیفت پیشانی و ابرو با اندوتاین

به منظور کاهش عوارض جانبی احتمالی بعد از لیفت پیشانی و شقیقه توصیه می‌شود یک سری از نکات مراقبتی قبل و بعد از انجام کار جدی گرفته شوند. تمامی این نکات توسط پزشک متخصص به بیمار گفته می‌شود. ما نیز در زیر به چند مورد از مهم‌ترین این نکات اشاره کرده‌ایم:

  1. خودداری از مصرف سیگار، قلیان و مشروبات الکلی از دو هفته قبل و دو هفته بعد از انجام یکی از روش‌های انواع لیفت پیشانی
  2. خودداری از مصرف هر دارویی بدون مشورت پزشک قبل و بعد از انجام لیفت ابرو و پیشانی (به خصوص داروهای رقیق‌کننده خون)
  3. استفاده از کیسه آب سرد برای پیشگیری و کاهش کبودی‌ها و تورم بعد از اتمام کار
  4. دقت در مصرف منظم داروهای تجویز شده توسط پزشک قبل و بعد از انجام لیفت ابرو و پیشانی
  5. خودداری از انجام ورزش‌های سنگین در دوران نقاهت و قبل از بهبودی کامل زخم‌ها
  6. در جریان گذاشتن پزشک متخصص از هر گونه عارضه جانبی شدید و جدی
  7. خودداری از دستکاری پیشانی و ابرو در چند روز اول بعد از انجام لیفت ابرو و پیشانی
  8. مشورت با پزشک متخصص در خصوص حمام کردن در دوران نقاهت

با انتخاب پزشک با تجربه و متخصص در حوزه لیفت ابرو دائمی و همچنین رعایت نکات و مراقبت‌های گفته شده در بالا می‌توان دوران نقاهت بی‌دردسری را پشت سر گذاشته و در حداقل زمان به نتایج مطلوب و ایده‌آل خود رسید. دکتر شیرنگی بهترین جراح لیفت ابرو در تهران است و تمام نکات لازم را برای قبل و بعد از لیفت ابرو به شما آموزش می‌دهد.

4- مزایای لیفت پیشانی و ابرو با اندوتاین

لیفت ابرو با روش‌های مختلفی توسط متخصصان زیبایی انجام می‌شود. در صورتی که مناسب‌ترین روش برای این منظور انتخاب شود، بیمار می‌تواند شاهد مزایا و نتایج مثبت بسیار خوبی در نتیجه انجام لیفت ابرو با جراحی یا بدون جراحی باشد. از جمله مزایا قابل توجه این عمل زیبایی عبارتند از:

  1. درمان افتادگی عضله‌های ابرو
  2. درمان افتادگی عضله‌های پیشانی
  3. از بین رفتن چین و چروک ایجاد شده در پیشانی
  4. تنظیم فاصله بین ابروها و از بین رفتن خط اخم
  5. متقارن‌سازی ابروها
  6. افزایش فاصله بین ابرو و چشم

تمامی این موارد دست در دست هم داده و در نتیجه چهره‌ای شاداب و جوان برای کاندیدهای انجام این کار حاصل خواهد شد.

دکتر شیرنگی در گروه بهترین جراح های لیفت ابرو در تهران قرار دارد و شما می‌توانید برای لیفت ابرو خود به کلینیک ایشان مراجعه کنید. برای دریافت نوبت و اطلاع از هزینه دقیق لیفت ابرو با کلینیک تماس بگیرید.

دکتر سعید شیرنگی

دکتر سید سعید شیرنگی پس از اخذ مدرک دکترای پزشکی عمومی در سال 1384 از دانشگاه علوم پزشکی ایران، در سال 1388 دکترای تخصصی جراحی عمومی را از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت نمودند و سپس در سال 1394 با مدرک دکترای فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فارغ التحصیل گردیدند. دکتر سید سعید شیرنگی فوق تخصص جراحی پلاستیک در کرج مشغول فعالیت بوده و خدمات درمانی و زیبایی به بیماران ارائه می نمایند.

‫19 نظرها

    1. سلام دوست عزیز
      از طریق واتس اپ یا پیام رسان آنلاین با مشاورین ما در این زمینه در ارتباط باشید.

    1. سلام وقت بخیر. بله مدت ماندگاری 10 ساله و بله خط اخم از بین خواهد رفت

  1. دکتر جانم، با لیفت ابرو افتادگی پلک هم برطرف میشه البته میزان افتادگی پلک خیلی نیست اما میخوام همین یه مقدار از بین بره. و یک سوال دیگه لیفت شقیقه روی خطوط پنجه کلاغی تاثیری داره؟؟؟

    1. سلام دوست عزیز
      تا حدی افتادگی پلک برطرف میشود اما روی خطوط پنجه کلاغی تاثیر زیادی ندارد.

      1. هزینه عمل تا اسفند ۱۴۰۰چقدره؟و ایا کسی که بوتاکس انجام داده میتونه عمل کنه؟

        1. سلام وقت بخیر
          برای اطلاع دقیق از هزینه ها واتس اپ پیام بدهید.
          بله مشکلی ندارد.

  2. سلام دکتر هزینه لیفت پیشانی چقدره و بی هوشی داره ممنونت میشم توضیح بفرمایید

    1. سلام دوست عزیز
      هزینه این عمل با اندوتاین حدود 37 میلیون تومان در حاضر می باشد.
      بله با بیهوشی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *